فرماندار بناب گفت: به عنوان برادران دینی باید برای بازسازی غزه و ایجاد سرپناه برای کودکان و زنان مظلوم فلسطینی باید همه ملت ایران و دیگر کشورهای اسلامی با اتحاد و کمکهای خود اسرائیل را مأیوس کنند تا دیگر قصد تجاوز نداشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب همزمان با روزهای جمع آوری کمکهای مردمی برای بازسازی غزه در گفتگوی مشروح با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: با عنایت به اینکه در حمله رژیم غاصب اسرائیل خرابیهای گسترده ای در غزه بوجود آمد مخصوصاً خانه های مسکونی مردم ویران شده است و تاسیسات زیر بنایی آسیب دیده و از طرفی مردم ایران هم در کارهای خیر و کمک به مسلمین مخصوصاً کودکان مظلوم غزه همیشه پیشقدم بودند. لذا این بار نیز رجاء واثق دارم مردم مسلمان ایران مخصوصاً مردم نوعدوست شهرستان بناب در این کار مشارکت خواهند نمود.

فرج اللهی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه” مسلمانان در قبال حل مشکلات برادران دینی خود در غزه و بازسازی این مناطق چه وظیفه ای دارند؟” گفت: اولاً مسلمانان برای هر زمان جهت مقابله با دشمنان مشترک خود باید اتحاد معمول داشته و از تفرقه پرهیز نمایند.

وی افزود: دوماً برای حل مشکل مسلمان در جهان اسلام خودشان باید پیش قدم باشند، قطعاً عوامل بیگانه و خارجی هیچ موقع قصد حل مشکل نداشته و موجب تشدید مشکلات خواهند بود.

فرماندار بناب در عین حال تاکید کرد: به عنوان برادران دینی باید برای بازسازی غزه و ایجاد سرپناه برای کودکان و زنان مظلوم فلسطین باید همه تلاش نمایند و با این کمکها و اتحاد، اسرائیل را مایوس کرده تا دیگر قصد تجاوز را نداشته باشند.

مقام ارشد شهرستان بناب در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غره هم گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غزه باید مقاومت و ایستادگی مردم غزه را تحسین کرده و روحیه ایثار، مقاومت و ایستادگی مردم دست خالی در مقابل ارتش مجهز که آمریکا پشتیبانش بود را ستود و ادامه راه شهدا را خواستار و از ارزشها و آرمانهای شهدا غزه دفاع کرد.

فرج اللهی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه “کشورهای اسلامی و نهادهای بین المللی در قبال جنایات اسرائیل غاصب باید چه کار کنند؟” گفت: همه مسلمانان از جمله مسلمانان غزه از تمامی نهادهای بین المللی مأیوس و ناامید شدند چرا که آشکار همه حقوق مردمی و قوانین بین المللی توسط رژیم اسرائیل در غزه نقض شد و مردم به خاک خون کشیده شد؛ متاسفانه هیچ نهاد بین المللی عکس العمل و مواضع قاطعی در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی اتخاذ نکرد بنابراین فقط اتحاد و حمایت کشورهای اسلامی و مردم مسلمان دنیا می تواند از حقوق غزه دفاع نماید.