انعکاس بناب: امام جمعه بناب با تاکید بر اینکه هیچ نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل نخواهد شد، گفت: ولی ما می‌خواهیم ثابت کنیم که ما اهل منطق هستیم و آن را به دنیا ثابت می‌کنیم.

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام حاج شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین وحدت‌بخش و دشمن‌شکن نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه انسان برای مسئولیت و تعهد خلق شده است، گفت: هر موهبتی که در این دنیا در اختیار انسان قرار می‌گیرد، همه‌ برای تعبد است.

وی افزود: عید قربان یعنی اینکه انسان عزیزترین افراد خود را در راه خدا تقدیم کند.

خطیب جمعه شهرستان بناب از عید قربان به عنوان مسئولیت و تعهد نام برد و اظهار کرد: جشن‌های هفته دفاع مقدس و ۲۲ بهمن در سایه عید قربان و عید فطر بوده و در ادامه همین مسیر است.

باقری‌بنابی سپس با بیان اینکه ملت ایران با تقدیم جان جوانان و با نثار عزیزترین‌های خود تاکنون از نظام و انقلاب دفاع جانانه کرده‌اند، تصریح کرد: این ملت امتحانات حساسی داده‌اند و هیچ وقت هم مردود نشده‌اند و این پیروزی‌ها نشات گرفته از عید قربان و عید فطر است.

وی اظهار کرد: ملتی که به ابزار و سلاح ایمان متکی است، هیچ احتیاجی به سلاح‌های اتمی ندارد و این ملت هیچ وقت نیازمند مذاکره نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هیچ نتیجه‌ای از مذاکرات و اتحادیه اروپا حاصل نخواهد شد؛ یادآور شد: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند، این مذاکرات هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت ولی ما می‌خواهیم ثابت کنیم که ما اهل منطق هستیم.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب گفت: خداوند نبخشد آن‌هایی که مردم را به سمت تجملات سوق می‌دهند.

وی از ایمان و اعتقادات دینی مردم ایران به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب یادکرد و گفت: امام راحل (ره) آمدند تا اسلام و باورهای دینی را در جامعه بارور کنند بنابراین باید در کنار این مسائل با یک عده نامحرم‌ها نیز بسوزیم و بسازیم و از همه نمی‌توان یک نوع انتظار داشت.

امام جمعه بناب تصریح کرد: ملتی که دارای چنین روحیه‌ای است، هیچ وقت شکست سراغ آن‌ها نخواهد رفت و همیشه این ملت پیروز است.