فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: برنامه عظیم بازسازی واقعه غدیرخم با حضور ۲۰۰ نفر از هنرمندان در شهرستان بناب در دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در نشست هماهنگی بازسازی واقعه غدیر، از برگزاری برنامه عظیم بازسازی واقعه غدیرخم خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با ۲۰ مهر ماه در محل پیست اسب سواری واقع در آخر خیابان بهشتی بررگزار خواهد شد.

   فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه واقعه غدیر و گرامیداشت آن وظیفه شرعی و مسلمانی ماست افزود: “مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد غدیر می فرمایند: مسئله غدیر صرفا یک مسئله ای که ماشیعیان اعتقاد داریم نیست.

وی در عین حال تصریح کرد: در نگاه تاریخی و درصدر اسلام موضوع غدیر یعنی نسل جانشینی، یعنی آنچنان که تدبیر شده بود این واقعه می توانست مسیر تاریخ را تغییر دهد و ما الان در برهه ای دیگر از تاریخ قرار داشتیم پس آنچنان  این مسئله زیاد مورد توجه واقع نشده است.”

دوستی افزود :انشاالله و با توکل برخداوند متعال امیدواریم که با تلاش و همکاری تمامی مسئولین شهر و همکاران محترم در برنامه عظیم بازسازی واقعه غدیر هر چه بیشتر نقش شیعه بودن و ارادت خود را به مولای متقیان علی(ع) در پیشبرد هرچه بهتر این برنامه به اثبات رسانده و تمام توان خود را در طبق اخلاص بگذاریم.