فرماندار بناب گفت: اولین و بهترین عامل ایجاد امنیت و نظم در جامعه، خود مردم هستند چرا که مردم با یاری کارکنان و رعایت ترافیک شهری و راهنمائی و رانندگی و سایر موارد دیگر باعث ایجاد نظم خواهند گردید.

صبح امروز در دومین روز از دهه امامت و ولایت و به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، صبحگاه مشترک قوای مسلح سپاه ،ارتش ونیروی انتظامی و سایر اقشار در محل میدان صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بناب برگزار گردید.
در ادامه مراسم ابتدا فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان بناب سرهنگ سلطانی وش ضمن خیرمقدم به میهمانان گرامی حاضر در مراسم، گزارشی جامع از عملکرد نیروی انتظامی به حضور ریاست شورای تأمین شهرستان ارائه نمودند.

فرماندار بناب هم در این مراسم نیروی انتظامی را از عوامل مهم برقراری ثبات و امنیت در جامعه دانست و تصریح کرد: البته باید مدنظر داشت که اولین و بهترین عامل ایجاد امنیت و نظم در جامعه و همچنین پلیس ،خود مردم هستند چرا که مردم بایاری کارکنان و رعایت ترافیک شهری و راهنمائی و رانندگی و سایر موارد دیگر باعث ایجاد نظم خواهند گردید.
فرج اللهی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با توکل بر خدا کشور عزیزمان ایران در مقام تشبیه به یک جزیره آرامش و صلح نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل جهان تبدیل شده است که این از الطاف بی نهایت خداوند و خون شهداست که با اخلاص تمام جان خود را فدا کردند تا ما امروز در امنیت کامل زندگی کنیم و این امنیت پایدار نمی ماند مگر با تربیت نیروهای نظامی و انتظامی مؤمن و متعهد و دلسوز به نظام و کشور و الحمدلله عملکرد نیروی انتظامی در این راستا بسیار تحسین بر انگیز است.