فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از کشف ۳۰ میلیارد ریال انواع کاللا قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ۵۵ هزار یطری مشروبات الکلی در یکسال گذشته در بناب کشف شده است.

علی سلطانی‌وش ظهر در جمع فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی در شهرستان بناب با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در یک سال گذشته اظهار کرد: کشف ۸۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف ۵۵ هزار و ۵۵۲ بطری مشروبات الکلی، کشف ۷۹۳ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و کشف ۳ هزار و ۴۶۳ حلقه سی‌دی مبتذل از عمده فعالیت‌های این نیرو است.

وی افزود: در سایه تلاش‌های همکاران کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری و ۲۵ درصدی تصافات فوتی برون شهری را در بناب شاهد هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بناب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نیرو در شهرستان بناب افزایش سطح تعاملات با مردم و تقویت ارتباط با ادارات و نهادهاست، زیرا نیروی انتظامی خود را یک نیروی مردمی می‌داند.

سلطانی‌وش ادامه داد: سرمایه این سازمان اعتماد مردمی است و این اعتماد مشارکت مردمی را در پی دارد که موجب افزایش امنیت می‌شود.

وی از دستگیری باند سارقان طلاجات و باند سارقان خودرو با ۷ دستگاه خودروی مسروقه توسط این نیرو خبر داد و گفت: طی این مدت بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق نیز توسط عوامل نیروی انتظامی بناب کشف و ضبط شده است.