مسئول ستاد غدیر استان آذربایجان شرقی با انتقاد از عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بزرگان و صاحبنظران از کم توجهی این وزارت خانه نگران هستند به فرهنگ کشور کم توجهی می شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در آذربایجان شرقی شامگاه روز سه شنبه در جمع اقشار مختلف مردم بناب و در جشن بزرگ ولایت و امامت با اشاره به واقعه غدیر خم، گفت: قبول دعوت پیامبر گرامی اسلام از سوی مسلمانان و استقبال مردم از این دعوت در طول تاریخ رسول خدا(ص) بی سابقه بود و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه قطعی ترین موضوع در جهان اسلام غدیرخم است، گفت: موضوع غدیر خم از دو منطق مهم برخوردار است که یکی از منطق ها موضوع بیداری اسلامی و دیگری منطق حاکمیت فرد اصلح و با اقتدار در جهان اسلام است.

وی  با اشاره به اینکه فرهنگ غدیر در هر زمان و مکانی خدشه ناپذیر و استوار است، اظهار کرد: فرهنگ غدیر برای هیچ کس عذر و بهانه ای باقی نگذاشت.
این مقام استانی غدیر را از دو جهت خدشه ناپذیر دانست، افزود: شبیه بودن حاکم اسلامی به پیامبر(ص) و کارآمدی نظام اسلامی در فرهنگ غدیر اتفاق افتاد و هیچ اندیشمندی نتوانسته است به این فرهنگ خدشه ای وارد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود به جنایتهای اخیر داعش اشاره کرد و گفت: دنیا فهمیده است که ادعای خلافت اسلامی توسط داعش دروغ است.

وی در عین حال افزود: معرفی سیاستهای داعش به عنوان خلافت اسلامی برای ما درد آور شده است اما بعد از مدتی خواهند فهمید که شیعه قدرت خاصی دارد.

حجت الاسلام ولایی تاکید کرد: ما شیعه ها باید مواظب فرزندان خود باشیم تا فرزندی صالح و شعیه واقعی به بار بیاید.

مسئول ستاد غدیر استان با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر جلگیری از ظهور امام زمان(عج)، گفت: آمریکا به قدری از ظهور حضرت مهدی (عج) نگران است که سعی می کند جلوی این ظهور را بگیرد اما باز به این نتیجه رسیده اند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی به موضوع اخیر آدم ربایی در شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: مطمئن باشیم منشأ همه این قتلها، آدم ربایی ها و فسادها در جامعه وجود ماهواره در منزل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان آذربایجان شرقی در خاتمه از مردم بناب خواست تا راه شیطان را به خانه های خود باز نکنند و مواظب فرزندان خود باشند چرا که دشمن در فکر نابودی فرزندان ماست.