به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی عصر سه شنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با تاکید بر اینکه باید در راه امر به معروف و نهی از منکر بعنوان موضوع مهم و خطیر دینی با جدیت گام برداشت، افزود: انجام فرائض مهم امر […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی عصر سه شنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با تاکید بر اینکه باید در راه امر به معروف و نهی از منکر بعنوان موضوع مهم و خطیر دینی با جدیت گام برداشت، افزود: انجام فرائض مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه امکانات و ابزارهایی که در اختیار مسئولان است، به نحو مطلوب از آنها استفاده نشده است، ادامه داد: اگر یک هزارم امکاناتی که در اختیار مسئولان است در اختیار دشمنان بود، آنها برای اهداف شوم خود بزرگترین گام ها را برمی داشتند.

امام جمعه بناب سپس با تاکید بر اینکه روزه خواری در ملاء عام کار معمولی و عادی نیست، بلکه به چالش کشیدن مقدسات اسلامی است، افزود: روزه خواری علنی و آشکار یکی از منکرات در جامعه است.

وی بر فعال شدن دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب تاکید کرد و گفت: بنده خودم آمادگی خود را جهت فعال تر کردن شورای امر به معروف و نهی از منکر اعلام می کنم.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین و توجیه معروفات و منکرات اشاره کرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر کلید تحقق احکام اسلام در جامعه است.

انتهای پیام/ش