سردار نقدی گفت: این همه اقتدار و صلابتی که ما داریم در سایه شناخت پیام غدیر و اطاعت از ولایت ورهبری است چرا که امروز کشور عزیزمان ایران به یک ساحل و جزیره ثبات و آرامش در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش انعکاس بناب، سردار نقدی شامگاه روز چهارشنبه همزمان با دهه امامت و ولایت ، به همراه سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا و هیئت همراه در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)شهرستان بناب حضور یافت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک دهه مبارک امامت و ولایت در حضور طلاب حوزه علمیه بناب مسئله غدیر را یک نقطه عطفی در طول تاریخ دانست و افزود: غدیر و تعیین سر نوشت خلافت اسلام یک واقعه و موضوع مستمری در طول تاریخ است و ملاک سنجش حق از باطل است.

وی افزود: غدیر همانند رودخانه ای است که همیشه در جریان بوده و تا آخر عمر بشر و تاریخ نیز مستدام و مستمر خواهد بود.

سردار نقدی ادامه داد: مسئله غدیر و خصوصا خطبه من کنت مولاه فهذا علی مولاه ….که دنیایی ازمعارف وشأن ولایت و امامت است، یعنی همان اعتقاد و التزام به ولایت فقیه که دائما با جامعه اسلامی در ارتباط است و این حادثه دائما باید بازسازی و گوشزد گردد چرا که غدیر،تبیین ولایت و امامت در جوامع بشری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در عین حال افزود: بانگاهی که به کشورهای اطرافمان از جمله عراق و سوریه و افغانستان و فلسطین و… می اندازیم بر همه ما اثبات می گردد که این همه اقتدار و صلابت در سایه شناخت پیام غدیر و اطاعت از ولایت و رهبری می باشد چرا که امروز کشور عزیزمان ایران به یک ساحل و جزیره ثبات و آرامش در منطقه تبدیل شده است.
این مقام فرماندهی تاکید کرد: توجه داشته باشیم که اگر در زمانهای پیشین زمان شاه و سایر رهبران که غدیر را می دانستند ولی پیام غدیر را نمی فهمیدند باعث شده بود در کشورمان پرچمهای فرقه های مختلف قد علم کند.

وی در عین حال تصریح کرد: اما امروز فقط پرچم اسلام و ارزشهای اسلام در بالای سرشان در احتزاز است و پیام غدیر را که همان مطیع ولایت فقیه و رهبری بودن هست که به جهانیان اثبات شده است.

وی افزود: این موضوع باید مد نظر قرار گیرد که دشمن با اینکه ما هیچ نفوذ بین المللی و امکاناتی نداشتیم نتوانست بر ما فائق آید ولی امروز بر این فکر افتادند که تنها راه ضربه زدن بر ایران همانا فاسد کردن جوانان و ملت ایران است از طریق ماهواره، اینترنت و رسانه های مختلف درصدد تخریب افکار و ارزشهای اسلامی و انقلابی مان است.

سردار نقدی اظهار کرد: دشمن با راه اندازی بیش از ۱۶۶ شبکه فارسی زبان ماهواره بر علیه ایران با پخش انواع آلودگیهای بصری این مهم را می خواهند به انجام برسانند که رسالت بسیج  و بسیجی و طلاب عزیز روشن و آگاه ساختن مردم به این آتش زیر خاکستر دشمن است که تنها با این راه می توانیم بر مشکلات و دشمنانمان فائق آئیم که همان داشتن بصیرت همه جانبه به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.