فرماندار بناب خواستار ایجاد ایستگاه‌های مطالعاتی در سطح شهر شد.

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی امشب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بناب از عدم حضور برخی اعضا در جلسات انجمن انتقاد کرد و گفت: اعضای انجمن باید شخصاً در این جلسات حضور یافته و نظرات کارشناسی ارائه کنند.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی که جوانان عزیز کشورمان را نشانه رفته، یک حقیقت است، افزود: بعضی انتقادات متوجه ما مسئولان است و باید آن را قبول کنیم.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: نباید جلسات این انجمن به عنوان رفع تکلیف نگاه کرد و در آن شرکت کرد، جلساتی که خروجی نداشته باشند، من آن جلسات را تشکیل نمی‌دهم و معتقدم خروجی جلسات باید عملیاتی شود و مردم نتایج و ثمره آنها را به عینه لمس کنند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی بناب در ادامه به بازدید اخیر خود از کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشاره و تصریح کرد: در مجموع وضعیت کتابخانه‌های عمومی بناب به خصوص فضاهای مطالعه آنها رضایت مرا جلب نکرد و ما به عنوان متولیان فرهنگی واقعاً شرمنده مردم هستیم و باید با تمام وجود به حل مشکلات کتابخانه‌ها کمک کنیم.

فرج‌اللهی ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب، ساماندهی نظم و انضباط کتابخانه، تجهیز و راه‌اندازی سیستم کامپیوتر کتابخانه، بروز‌رسانی اطلاعات و آمار کتابخانه‌ها، حل مشکل نیروی انسانی کتابخانه‌ها و مهیا کردن سالن‌های مطالعه برای مطالعه مراجعان را به عنوان مطالبات جدی خود اعلام کرد و خواستار حل آنها از سوی مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی بناب شد.

وی بر ایجاد ایستگاه‌های مطالعاتی در سطح شهر و افزایش کتاب‌های جدید کتابخانه‌ها تأکید کرد و از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی بناب خواست حتماً از کتابخانه‌های شهرستان به صورت مستمر بازدید به عمل آورند.

منبع: فارس