به گزارش انعکاس بناب و به نقل از روابط عمومی آمورش وپرورش بناب، کلنگ احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مشارکتی که هزینه احداث آن توسط خیرین روستای ینگی کند تامین شده است، با حضور فرماندار،بخشدار،مدیر آموزش و پرورش منطقه ، هیات مدیره خیرین مدرسه ساز ، شورای اسلامی روستای ینگی کند و عده […]

به گزارش انعکاس بناب و به نقل از روابط عمومی آمورش وپرورش بناب، کلنگ احداث یک باب مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مشارکتی که هزینه احداث آن توسط خیرین روستای ینگی کند تامین شده است، با حضور فرماندار،بخشدار،مدیر آموزش و پرورش منطقه ، هیات مدیره خیرین مدرسه ساز ، شورای اسلامی روستای ینگی کند و عده ای از اهالی خیر این روستا،در زمین مدرسه تخریبی شهید اندرزگو، به زمین زده شد.

در این مراسم،فرج الهی فرماندار شهرستان بناب،ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز بخصوص اهالی خیر روستای ینگی کند که هزینه ساخت این دبستان ۶کلاسه را تقبل کرده اند،گفت: این مدرسه چهاردهمین مدرسه است که طی یک سال گذشته کلنگ احداث آن به زمین زده می شود.

وی ساختن فضای آموزشی یک صدقه جاریه دانست و گفت: کسانی که در ساختن فضا های آموزشی شرکت داشته اند، تا هنگامی که این فضا برقرار است و از این مکان استفاده می برند و عمل خیری انجام دهند، آنان نیز نصیب و بهره خواهند برد.

حاج آقا یزدانی به نمایندگی از خیرین این روستا نیز طی سخنانی به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت:امیدوارم این قدم خیر مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد و اهالی روستا های دیگر نیز با الگوبرداری از این اقدام خیرخواهانه،اقدامات موثری در راه مدرسه سازی و آبادانی روستای خود بردارند.

جعفری به نمایندگی از هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب نیز،طی سخنانی از اهالی خیر روستای ینگی کند در این اقدام خداپسندانه،تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم چهار نفر از اهالی این روستا،به نمایندگی از خیرین روستای ینگی کند خانه برق،کلنگ احداث این مدرسه شش کلاسه را به زمین زدند.+

۹۹

انتهای پیام/ش