به گزارش انعکاس بناب وبه نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش بناب، شبانی کارشناس قرآن و عترت و نماز این اداره، با اعلام این خبر ، گفت: مسابقات کشوری قرآن دانش‎آموزان کشور  در استان فارس آغاز شده است و ۲ نفر از دانش‎آموزان بنابی نیز در این مسابقات شرکت دارند. وی افزود: مسابقات امسال در […]

به گزارش انعکاس بناب وبه نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش بناب، شبانی کارشناس قرآن و عترت و نماز این اداره، با اعلام این خبر ، گفت: مسابقات کشوری قرآن دانش‎آموزان کشور  در استان فارس آغاز شده است و ۲ نفر از دانش‎آموزان بنابی نیز در این مسابقات شرکت دارند.

وی افزود: مسابقات امسال در دو بخش آوایی و مفهومی در دو استان خراسان رضوی و استان فارس برگزار می‎شود که مسابقات مفهومی در شیراز آغاز به کار کرده است.

کارشناس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش بناب بیان کرد: امسال جمعا   440  دانش آموز این شهرستان ،در مراحل مختلف مسابقات فرهنگی هنری،قرآن و عترت موفق به کسب رتبه های استانی و شهرستانی شدند که از این تعداد ۱۵ نفر برگزیده استانی بود.

 شبانی گفت:در بخش مسابقات قرآن و عترت، در مجمع ۵ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: پس از این مسابقات مفهومی که در استان فارس برگزار می‎شود، مسابقات آوایی نیز بلافاصله در مشهد و از ۱۵ مردادماه آغاز به کار خواهد کرد و ۳ نفر از دانش آموزان بنابی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

اسامی دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات کشوری:

سید حبیب موسوی-انشای نماز
محمد مهدی ولایی راد-احکام
محمد عاشق- قرآئت
علی افشار زاده-اذان
محمد نعمت الهی-حفظ قرآن 

انتهای پیام/ش