به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده بود،از عدم توجه و حساسیت برخی مسئولان به مسائل دینی و ارزشی در جامعه انتقاد کرد […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده بود،از عدم توجه و حساسیت برخی مسئولان به مسائل دینی و ارزشی در جامعه انتقاد کرد و افزود: معلوم نیست با این روند وضعیت حجاب در آخر به کجا منتهی خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن و نشان دادن حساسیت به مسائل دینی و ارزشی در جامعه اظهار کرد: برخی افراد و مسئولان صرفاً دنبال حفظ میز خود بوده و دو دستی به آن چسبیده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب افزود: آیا حمایتی که از موسیقی و ساز و آواز در جامعه می‌شود، یک دهم آن از حوزه‌های علمیه صورت گرفته است، چه کسی باید به داد این فرهنگ برسد؟

امام جمعه شهرستان بناب با طرح این پرسش که آیا روزنامه‌ها، نشریات، مجلات و برخی ستون‌های این روزنامه‌ها واقعاً سزاوار جمهوری اسلامی هستند، گفت: هرکس غیر از این مطالب دیگری بگوید، دورویی کرده و نفاق می‌کند، واقعیت‌ها را باید گفت.

باقری‌بنابی در عین حال اظهار کرد: انقلاب را مردم، مساجد و حوزه‌های علمیه کردند و خون‌ها را مردم دادند ولی به جای حمایت از این مردم از کسانی حمایت می‌شود که در برابر این مردم هستند و این دغدغه مردم و متدین‌های ماست.

انتهای پیام/ش