به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب اظهار کرد: مسایل روز مانند مسئله هسته ای و برجام و قراردادهای بین المللی نباید ما را از وظایف اصلی غافل کند، بلکه آنها متولیان مخصوص خودشان را دارند و رهبر معظم انقلاب شخصاً با استفاده […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب اظهار کرد: مسایل روز مانند مسئله هسته ای و برجام و قراردادهای بین المللی نباید ما را از وظایف اصلی غافل کند، بلکه آنها متولیان مخصوص خودشان را دارند و رهبر معظم انقلاب شخصاً با استفاده از تیم های امین و متخصص و صادق موضوعات کلان نظام را رصد می کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه مسوولان عالی کشور در ابتدای پذیرش مسوولیت خود سوگند خورده اند حامی دین مردم باشند ،گفت: اخلاق حکم می کند به دور از هرگونه حاشیه سازی به فرامین ولی فقیه گوش کنیم و در کشور اختلاف افکنی نکنیم .
امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: مسوولان باید به فکر حفظ و تقویت دین خدا و پاسداری از شریان فرهنگی کشور باشند.
خطیب جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضع فرهنگی این شهرستان از شهروندان غیرتمند بنابی خواست اجازه ندهند شهری که سراپا حجاب و عفت بود و به پاکی و غیرت و دیانت و تقوا شهرت داشت به آسانی این شهرت دچار خدشه شود .
حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: شهدا و امام زمان (عج) این وضع نامناسب فرهنگی شهرستان را نمی بخشند و مکافات این اعمال را هم در این دنیا می بینیم که بحران شدید آب نمونه آن است.
وی با بیان اینکه از قدیم شهر بناب را با عالمان بزرگ و مهد دیانت و تقوا می شناسند از والدین خواست برای ساماندهی وضع فرهنگی و اجتماعی شهرستان گام بردارند.
حجت الاسلام باقری بنابی همچنین تاکید کرد: هجوم فرهنگی دنیای غرب علیه ایران اسلامی به منظور براندازی دین و ولایت ما و توطئه ای برای به بردگی کشیدن ماست و باید این نکته را بدانیم و هوشیار باشیم.
انتهای پیام /*