به گزارش انعکاس بناب مراسم تجلیل از برترین های کنکور ۹۴ با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و فریده حقایی رئیس گروه آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل، مسئولین آموزش و پرورش منطقه و دانش آموزان برتر کنکور۹۴ شهرستان بناب، در محل تالار معلم، برگزار گردید عباس ممقانی بنابی مدیر آموزش و […]

به گزارش انعکاس بناب مراسم تجلیل از برترین های کنکور ۹۴ با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و فریده حقایی رئیس گروه آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل، مسئولین آموزش و پرورش منطقه و دانش آموزان برتر کنکور۹۴ شهرستان بناب، در محل تالار معلم، برگزار گردید

عباس ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب درمراسم تجلیل از برترین های کنکور ۹۴ با تبریک هفته دولت  و با قدردانی از افتخارآفرینی این دانش آموزان در عرصه های علمی کشور واستان گفت: برای کسب قله های علم و دانش، انگیزه بالا و تلاش مستمر بهترین و نزدیک ترین راه است.

مدیر آموزش و پرورش بناب، افزود: نخبگان علمی از بهترین سرمایه های هر جامعه هستند و ستون های پیشرفت و ترقی هر جامعه ای به دست های توانای این افراد ساخته می شود.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: بناب در سال های اخیر از نظر کمی و کیفی در بحث قبولی کنکور رشد چشمگیری داشته است .

رئیس اداره آموزش و پرورش بناب در همایش تجلیل از برترین‌های کنکور این شهرستان در سال ۹۴ افزود: شهرستان بناب ظرفیت و قابلیت کسب رتبه های یک و دو رقمی در کنکور سراسری را دارد.

اروج زاده معاون آموزش متوسطه نیز طی سخنانی، گفت: کسب  ۲۶ رتبه زیر۱۰۰۰ توسط دانش آموزان شهرستان بناب در رشته های مختلف کنکور امسال نشان از برخورداری این شهرستان از نیروی انسانی متعهد، دانش آموزانی با بهره هوشی بالا وهمچنین دبیران ارزشمند این شهرستان است.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوائزی از برترین های کنکور سال ۹۴ شهرستان بناب، تجلیل شد .

انتهای پیام/ش