به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، امام جمعه شهرستان بناب صبح جمعه در پانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه شهرستان بناب و در جمع مسئولان، شعرا و اهالی هنر با اشاره به کم کاری های صورت گرفته در خصوص غدیر در کشور ما، اظهار کرد: علیرغم اینکه بایستی برای غدیر و شناخت غدیر کارهای بزرگی می شد، […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، امام جمعه شهرستان بناب صبح جمعه در پانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه شهرستان بناب و در جمع مسئولان، شعرا و اهالی هنر با اشاره به کم کاری های صورت گرفته در خصوص غدیر در کشور ما، اظهار کرد: علیرغم اینکه بایستی برای غدیر و شناخت غدیر کارهای بزرگی می شد، متأسفانه و با صد تأسف خیل کم کاری شده است.

وی همچنین افزود: حتی در نظام جمهوری اسلامی آنقدر که باید به غدیر پرداخت شود، به آن پرداخت نشده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تصریح کرد: امروز رسانه های ما مقداری که به تبلیغ و ترویج عید نوروز، شب یلدا و سیزده به در پرداخت می کنند، برای غدیر پرداخت نمی کنند وموضوع غدیر مظلوم واقع شده است.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و همچنین مهمانان شرکت کننده در این جشنواره بر توجه و پرداخت بیش از پیش مسئولان به تبلیغ و ترویج غدیر تأکید کرد.

پانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد و سخنرانان بر ضرورت تبیین و ترویج رویداد غدیر تاکید کردند.

انتهای پیام/ش