به گزارش انعکاس بناب، امیر رضا خادم صبح امروز در همایش باشکوه هفدهمین همایش دوچرخه سواری بناب، با تبریک عید سعید غدیر خم و هفته ناجا و تسلیت به بازماندگان فاجعه غمناک و دردناک منا گفت: برای حفظ سلامت محیطی و شهری و توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی عمومی در […]

به گزارش انعکاس بناب، امیر رضا خادم صبح امروز در همایش باشکوه هفدهمین همایش دوچرخه سواری بناب، با تبریک عید سعید غدیر خم و هفته ناجا و تسلیت به بازماندگان فاجعه غمناک و دردناک منا گفت: برای حفظ سلامت محیطی و شهری و توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی عمومی در جامعه توسعه ورزش و فرهنگ دوچرخه سواتری سرآمد و الگوی حرکتی است.

خادم افزود: شهرستان بناب با داشتن علاقمدان و نهادینه شدن فرهنگ دوچرخه سواری به خوبی توانسته الگوی مناسب اجتماعی را توسعه دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور تصریح کرد: پیشنهاد ثبت ملی بناب شهر دوچرخه از سوی وزارت ورزش و جوانان به سازمان گردشگری و میراث فرهنگی با توجه به ظرفیت و تونمندی های موجود شهرستان بناب و آن چه از نزدیک شاهد آن بودم ارائه خواهد شد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: این همایش بزرگ توسعه ورزش همگانی در بین احاد جامعه را به خوبی نشان میدهد.

دکتر امیر رضا خادم افزود: افتخار بزرگی برای ورزش منطقه است که بناب در کشور به عنوان شهر دوچرخه می شناسیم و این شهر در توسعه ورزش همگانی در کشور مطرح است.

وی در ادامه بیان داشت: شهرستان بناب با تلاش مسئولین و همیاری مردم توانسته الگوی برای سایر استانها و شهر باشد و در ارتقاء ورزش همگانی این همایش نقش مهمی دارد.

گفتنی است، هفدهمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب با نام و شعار بناب شهر دوچرخه با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر، بمناسبت عید سعید غدیر خم با حضور دکتر خادم معاون وزیر ورزش و جوانان کشور و معاون امور حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان کشور، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرج الهی فرماندار، قربانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی و فیروزی رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولین شهرستان بناب برگزار شد.