به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز در جلسه ستاد«امر به معروف و نهی از منکر» شهرستان بناب اظهار داشت: اگر این فریضه در جامعه ترویج و فرهنگ عمومی شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حل می‌شوند. رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز در جلسه ستاد«امر به معروف و نهی از منکر» شهرستان بناب اظهار داشت: اگر این فریضه در جامعه ترویج و فرهنگ عمومی شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حل می‌شوند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بناب با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز در نعمت امنیت غوطه‌ور است؛ تصریح کرد: ۳۷ سال است مستقیم و غیرمستقیم تمام اشرار جهان در تلاشند تا به صورت نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نظام جمهوری اسلامی را شکست دهند ولی این نظام به برکت فداکاری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و خون‌های پاک شهدا همچنان پرصلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی تأکید کرد: باید سعی کنیم ضمن حفظ این سرمایه ارزشمند به آن نیز بیفزاییم و امروز هم از این سرمایه استفاده می‌کنیم.

باقری‌بنابی گفت: با وجود اینکه تمام دور و بر ما را آتش و خون گرفته است ولی به اذن خدا و در سایه وجود ولایت این کشور در امنیت کامل بسر می‌برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از وقوع جرائم، آسیب‌های مختلف اجتماعی و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی پیشگیری کرده و موجب آرامش خاطر مردم می‌شود.

باقری‌بنابی با تأکید بر عمل به واجبات و با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اذعان کرد: زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود باید شاهد پیامدهای ناگوار در جامعه باشیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر منا و درگذشت جمع زیادی از زائران خانه خدا گفت: این اتفاق جهان اسلام را محزون کرد و مصیبت بزرگی گریبان‌گیر مسلمانان دنیا شد.

انتهای پیام/