به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، مادران با حضور در این مراسم نوزادان‌ شان را با لباس سبز – به عنوان نماد پرچم علوی – و با پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان(عج) نذر قیام صاحب‌الزمان(عج) کرده و فرزندان خود را با فرهنگ مهدوی بزرگ می‌کنند. در این آیین معنوی که با هدف تکریم کوچکترین شهید کربلا به عنوان […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، مادران با حضور در این مراسم نوزادان‌ شان را با لباس سبز – به عنوان نماد پرچم علوی – و با پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان(عج) نذر قیام صاحب‌الزمان(عج) کرده و فرزندان خود را با فرهنگ مهدوی بزرگ می‌کنند.

در این آیین معنوی که با هدف تکریم کوچکترین شهید کربلا به عنوان بزرگترین سند مظلومیت اهل بیت امام حسین (ع) برگزار شد، مادران دلسوخته طفلان خود را بر روی دست گرفته و با اشکهای خود، همنوا با رباب، مادر علی اصغر(ع) در دشت کربلا شدند.
مراسم شیرخوارگان حسینی به همت هیئت های مذهبی در نقاط مختلف شهرستان، در فضایی معنوی همراه با نوحه‌خوانی و عزاداری برگزار شد.
معرفی حضرت علی اصغر(ع) به جهان سند بی‌گناهی امام حسین(ع) است و هدف مادران همراه با نوزادان‌شان در این مراسم آگاهی‌بخشی به جهان در این زمینه بوده است.

ملاحظات: امام حسین (ع)  و یاران با وفایش روز پنج شنبه دوم محرم الحرام سال ۶۱ هجری قمری وارد صحرای کربلای پربلا شد.

DSCF8410

?????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????