با عنایت به اینکه اعتبار هر رسانه خبری به حجم خبر و تحلیل‌های تولیدی است، لذا پایگاه خبری «انعکاس بناب» نیز برای گسترش حوزه اطلاع رسانی و تقویت کادر خبری خود به تعدادی خبرنگار حق التحریر نیازمند است. ماندگاری هر رسانه در ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبان خویش است و عنصر رسانه آن زمان […]

با عنایت به اینکه اعتبار هر رسانه خبری به حجم خبر و تحلیل‌های تولیدی است، لذا پایگاه خبری «انعکاس بناب» نیز برای گسترش حوزه اطلاع رسانی و تقویت کادر خبری خود به تعدادی خبرنگار حق التحریر نیازمند است.

ماندگاری هر رسانه در ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبان خویش است و عنصر رسانه آن زمان نقش خود را در تحولات اجتماعی ایفا می‌کند که در کنار مردم و بیان کننده ناهنجاری‌های جامعه خویش باشد.

خوشبختانه امروز با افزایش تعداد سایت‌های خبری و شمار روز افزون مخاطبان رسانه‌ها این زمینه فراهم شده تا مخاطبان نقش ماندگار خود را در عرصه اطلاع‌رسانی هوشمند ایفا کنند.

بنابراین مدیریت این پایگاه خبری که مجوز رسمی فعالیت خود را از معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی دریافت کرده است، قصد دارد با تشکیل تیم خبرنگاری قوی در راستای ایفای نقش خود در جامعه، تعدادی خبرنگار با شرایط زیر جذب نماید.

شرایط عمومی جهت عضویت در هیئت تحریریه انعکاس بناب:

– ترجیحا دارای تحصیلات عالی

– نداشتن سوء پیشینه

– علاقه و ایمان به حرفه مقدس خبرنگاری

– توانایی مناسب در زمینه نگارش متون (تسلط ادبی)

– دارا بودن اطلاعات عمومی در خصوص مسائل کلان شهرستان

– قدرت تحلیل مسائل و توان بیان و گویش

– دسترسی به حداقل امکانات ارسال خبر (پست الکترونیک یا دورنگار)

– داشتن حداقل امکان و فرصت کافی و لازم برای پرداختن به حرفه خبرنگاری

–  داشتن تعهد نسبت به فعالیت با پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب

مزایای در نظر گرفته شده برای خبرنگاران این سایت:

-اعطای کارت خبرنگاری رسمی

-برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری

شایان ذکر است جذب خبرنگار افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی و حقوقی برای پایگاه خبری انعکاس بناب در بر نداشته اما در صورتی که متقاضیان بعد از گذراندن دوره آزمایشی(یک ماه)، شرایط و حرفه لازم را داشته باشند، از مزایای بیمه خبرنگاری و دریافت حق التحریر برخوردار خواهند شد.

بدین وسیله از متقاضیان همکاری در شهرستان بناب دعوت می شود فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس تلفنی ما باشند.

[contact-form-7 id=”14596″ title=”جذب خبرنگار افتخاری”]