سیاوش جدی ، در سال ۱۳۴۶ در یک خانواده مذهبی به عنوان تک فرزند خانواده در شهر چهاربرج به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی به فعالیت های انقلابی علاقمند بود و در اکثر راهپیمایی ها شرکت می کرد . بعداز انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان داوطلب عازم جبهه های […]

سیاوش جدی ، در سال ۱۳۴۶ در یک خانواده مذهبی به عنوان تک فرزند خانواده در شهر چهاربرج به دنیا آمد. وی از همان دوران نوجوانی به فعالیت های انقلابی علاقمند بود و در اکثر راهپیمایی ها شرکت می کرد . بعداز انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان داوطلب عازم جبهه های جنگ شد و در سال ۱۳۶۲ به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد . بعد از جنگ به مدت دوسال به عنوان مدیر دبیرستان های سپاه در شهرهای خوی ، نجف آباد اصفهان و آمل فعالیت نمود . ایشان با تجاربی که کسب کرده بود ، بعنوان مسئول بسیج دانش آموزی آموزش وپرورش شهرستان بناب انتخاب شد.

بناب را خوب می شناخت چون ریشه و اصالتی بنابی داشت ؛ پدربزرگش عباسقلی متولد بناب بود ، کسی که فرزند سکینه خانم یکی از نوادگان سیف العلماء از مشاهیر شناخته شده شهرمان بود.

وی بعدها مسئولیت دفتر حمایت حقوقی و قضائی ایثارگران شهرستان بناب را برعهده گرفت . تجربه و تخصص ایشان در مسائل حقوقی باعث ادامه تحصیل در رشته حقوق و کسب مدرک کارشناسی ارشد در گرایش حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه شد .

از مسئولیت های بعدی ایشان می توان به عضویت در شورای فرماندهی سپاه شهرستانهای بناب ، ملکان ، و جانشینی سپاه ناحیه مراغه اشاره نمود . نهایتا به دلیل سابقه حقوقی ، سرپرست کانون بسیج حقوقدانان دادگستری شهرستان مراغه شد.

وی به عنوان مدرس دروس رشته حقوق و دروس ارزشهای دفاع مقدس سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی بناب را داشته و هم اکنون دردانشگاه دولتی بناب و مراغه در حال تدریس می باشد.