قربانعلی حقیقت دوست بناب در اسفند ماه ۱۳۴۸ در شهرستان بناب به دنیا آمد. تحصیلات ابتدائی و متوسطه خود را در این شهر به پایان رسانده و در سال ۱۳۶۹ دررشته ریاضی محض وارد دانشگاه تبریز شد.در سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته ریاضی گردیده و بلافاصله  دوره کارشناسی ارشد رشته ریاضی […]

قربانعلی حقیقت دوست بناب در اسفند ماه ۱۳۴۸ در شهرستان بناب به دنیا آمد. تحصیلات ابتدائی و متوسطه خود را در این شهر به پایان رسانده و در سال ۱۳۶۹ دررشته ریاضی محض وارد دانشگاه تبریز شد.در سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته ریاضی گردیده و بلافاصله  دوره کارشناسی ارشد رشته ریاضی را در دانشگاه تبریز شروع کرد.

در سال ۱۳۷۵ بعد از دفاع ازپایان نامه کارشناسی ارشد ، بعنوان هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند به مدت سه سال مشغول تدریس گشته و در سال ۱۳۷۹ با قبولی در آزمون اعزام به خارج وزارت علوم جهت تحصیل در دوره دکترای تخصصی به کشور روسیه اعزام و وارد دانشگاه ایالتی مسکو شد.مدت چهار سال تحصیل در این دانشگاه علاوه بر تسلط کامل بر زبان روسی در یکی از شاخه های مهم و جدید هندسه- سیستم های دینامیکی – نزد پرفسور آناتولی تیمافویچ فومنکو به تحقیق و پژوهش پرداخت.

در سال ۱۳۸۳ با دفاع از تز دکترای خود تحت عنوان به ایران باز گشته و  در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان به عنوان هیات علمی به تحقیق و تدریس می پردازد.

وی ریاست دانشگاه بناب را از شهریور سال ۹۰ تا فروردین ۹۳ عهده دار بوده و تا کنون چندین مقاله در زمینه ریاضی در مجلات معتبر به چاپ رسانده و بنا به اظهارات خودش علاقه زیادی به تحقیق در مورد ریاضی دارد وی اخیرا" موفق به کسب درجه دانشیاری در دانشگاه گردیده است.

————————————————————-

زندگی نامه های تهیه شده در انعکاس بناب بر اساس مطالبی بوده که به طریق مختلف در دسترس بوده و مطمئنا" دارای کاستی و نواقصاتی خواهد بود فلذا از دوستداران کاندیداها و یا خود نامزدها درخواست میگردد چنانچه علاقمند به ارائه بیوگرافی هستند نسبت به ارسال آن به انعکاس بناب اقدام فرمایند.