به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن اقدام اخیر برنامه‌ای در صدا و سیما در توهین به آذری‌زبانان کشورمان اظهار داشت: خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه از مسئولان محترم نظام و صدا و سیما می‌خواهیم برای همیشه در چنین اقداماتی را تخته […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن اقدام اخیر برنامه‌ای در صدا و سیما در توهین به آذری‌زبانان کشورمان اظهار داشت: خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه از مسئولان محترم نظام و صدا و سیما می‌خواهیم برای همیشه در چنین اقداماتی را تخته کنند؛ اذعان کرد: مسئولان نظام نباید بهانه به دست نااهلان و نامحرمان بدهند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: امروز نظام و کشور ما در برابر دشمنان بسیار خطرناکی قرار گرفته که تمام نگاه ما باید بیشتر به این جبهه باشد و طرح چنین مسائلی در چنین موقعیتی و بروز هر گونه تنش به سود دشمن و به ضرر ملت است و شرایط ایجاب می‌کند که حرکات و رفتارهای ما به نوعی باشد که به همدلی و همزبانی آسیی نرساند.

وی سپس با اشاره به اثرات امام حسین(ع) در تاریخ گفت: امروز بعد از گذشت هزار و چند سال از قیام آن حضرت و واقعه عاشورا می‌بینیم که اسلام با این قیام آبیاری می شود و تحرکات موجود در بحرین، یمن، سوریه، غزه، لبنان و عراق نشأت گرفته از تفکر عاشوراست.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا تصریح کرد: دشمنی با انقلاب و ایران در درون دولتمردان بزرگ آمریکا موج می‌زند و لحظه‌ای از ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی درنگ نمی‌کنند و ای کاش خائن‌های ما به این نکته‌ها توجه داشته باشند که مذاکره با آمریکا یعنی قبول سروری آنها.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه تمام هم و غم آمریکا در جریان مذاکرات هسته‌ای نفوذ به داخل کشور بود که با هوشیاری و صلابت مقام معظم رهبری راه نفوذ را برای آمریکایی‌ها قفل کردند.

باقری‌بنابی با اذعان به اینکه در شرایط و موقعیت کنونی نفوذ آمریکا به داخل این کشور صد درصد مهلک است؛ گفت: در چنین شرایطی هر قدر آمریکایی‌ها به ما نزدیک شوند، همان قدر به ما آسیب خواهند زد.

وی در ادامه خطبه‌ها خطاب به جناح‌های سیاسی حاکم در کشور هشدار داد: جناح‌های سیاسی که به جان همدیگر افتاده‌اید و دنبال مچ‌گیری از همدیگر هستید، مراقب باشید هدف آمریکا جز سرنگونی نظام چیز دیگری نیست.

باقری‌بنابی افزود: از این رو ما بعد از امام راحل(ره) خیلی باید قدردان و شکرگزار رهبری باشیم. همه ما مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم و اگر عنایت و رهنمودهای حکیمانه این بزرگوار و ابتکارات سرداران نظام و همچنین تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) نبود، امروز اثری از بغداد و کربلا نبود.

امام جمعه بناب تصریح کرد: اگر صلابت و رهنمودهای حکیمانه رهبری و هشدارهای ایشان و در سایه وی سرداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) نبود، معلوم نبود کدام پیامدها گریبانگیر این کشور شده بود!

وی ضمن تمجید از موضع گیری صریح و شفاف رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات که اظهار کردند«مذاکره ایران با آمریکا تنها و تنها در موضوع هسته‌ای است و بس و هرگونه مذاکره پیرامون مسائل دیگر ممنوع»؛ تأکید کرد: ایشان به مسئولان نظام هشدار دادند که به هیچ وجه اجازه ورود آمریکایی‌ها به حریم امنیتی و دفاعی کشور را ندهند.

باقری‌بنابی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد گفت: مسجد پایگاه مسلمانان و پشتوانه اهل ایمان است و همانگونه که امام راحل فرمودند «از توپ و تانک دشمن نترسید، از خالی شدن مساجد بترسید»، لذا مردم از هرگونه وقف کردن به احداث و نگهداری مسجد غفلت نکنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب به زائرانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی(ع) را دارند؛ اظهار داشت: حتماً از طریق مجاری قانونی به این سفر عزیمت کنید، زیرا کشوری که هر لحظه آبستن حادثه است عزیمت به آن به طور غیرقانونی صحیح نیست و حتماً زائران عزیز به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/