به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، اگرچه زمان تبلیغات رسمی داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هر دوره از انتخابات حدود یک هفته پیش از روز برگزاری انتخابات است، ‌اما همیشه این عرصه و تبلیغات زودهنگام کاندیداها ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود که این امر به یک‌ رویه در شهرستان بناب تبدیل‌شده است. با توجه به […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، اگرچه زمان تبلیغات رسمی داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هر دوره از انتخابات حدود یک هفته پیش از روز برگزاری انتخابات است، ‌اما همیشه این عرصه و تبلیغات زودهنگام کاندیداها ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود که این امر به یک‌ رویه در شهرستان بناب تبدیل‌شده است.

با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود اما تعدادی از کاندیداهای احتمالی انتخابات در شهرستان بناب با برگزاری جلسات و شب‌نشینی‌های انتخاباتی تنور انتخابات را از هم‌اکنون گرم کرده اند و به شدت در حال تبلیغات خود هستند.

در شب نشینی های انتخاباتی زمان حضور نامزد مورد نظر توسط افراد خاصی به همه اهالی روستا یا منطقه مورد نظر اطلاع رسانی می شود.

بعد از حضور میهمانان، کسی که شب نشینی در منزلش برگزار می شود، ضمن خوشامدگویی به میهمانان، درخواست روستائیان و مشکلات روستا را مطرح می کند و سپس کاندیدای مورد نظر به سخنرانی می پردازد و برای حل مشکلات افراد حاضر وعده هایی می دهد.

کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی این روزها علاوه بر دیدارهای چهره به چهره، به نشست‌های خانگی و حضور در برنامه‌‌ها و مجالس عمومی در شهر و روستاهای بناب می‌پردازند تا نظر مردم را نسبت به خود جلب کنند.

این در حالی است که احتمال ورود برخی چهره‌های جدید به عرصه ی انتخابات در روزهای آینده وجود دارد و با آغاز رسمی ثبت نام نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۸ آذر، تنور انتخابات گرم‌تر خواهد شد.

کاندیداهای احتمالی انتخابات بناب همچنین درصدد جلب رأی بعضی از بزرگان روستاها و افراد بانفوذ منطقه هستند.

در این میان چاپ و توزیع زودهنگام کارت ویزیت‌‌های چند تن از کاندیداها تحت عناوین مختلف بیشتر جلب‌توجه می‌کند و چند تن از کاندیداها با ایجاد کانال و گروه در تلگرام با هدف فعالین رسانه ای، به تاخت و تاز یکدیگر می پردازند.

بعضی از کاندیداهای احتمالی از هر روشی برای اثبات حضور خویش استفاده می‌کنند. طرفداران برخی از نامزدها در شبکه های اجتماعی عملاً حتی رو در روی هم قرار گرفته اند و بر اساس گزارشهای دریافتی به شدت بر علیه نامزدهای رقیب به تخریب و ناسزاگویی میپردازند.

photo_2015-11-14_20-31-17 photo_2015-11-14_20-34-01

انتهای پیام/ش