دکتر رسول دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این فهرست شامل داروهای بیماران صعب‌العلاج می‌شود، اظهار کرد: این دارو مربوط به بیمارانی است که باید به مدت طولانی از یک دارو مصرف کنند و هزینه‌هایی که به دنبال مصرف این داروها به آنها تحمیل می‌شود، کمرشکن خواهد […]

دکتر رسول دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این فهرست شامل داروهای بیماران صعب‌العلاج می‌شود، اظهار کرد: این دارو مربوط به بیمارانی است که باید به مدت طولانی از یک دارو مصرف کنند و هزینه‌هایی که به دنبال مصرف این داروها به آنها تحمیل می‌شود، کمرشکن خواهد بود.

فاز دوم پرداخت اعتبارات به بیمه عملیاتی شد
وی درباره آخرین وضعیت پرداخت اعتبارات در نظر گرفته شده برای جبران افزایش قیمت‌های دارویی نیز گفت: تخصیص اعتبارات از سوی دولت به وزارت بهداشت در خصوص دارو به موقع انجام می‌شود. اکنون فاز دوم این اعتبارات به بیمه‌ها پرداخت شده است.
رییس سازمان غذا و دارو افزود: درواقع در حال حاضر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمه‌ها در نظر گرفته شده است و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر که باید تا پایان سال در اختیار آنها قرار بگیرد، در چندین مرحله پرداخت خواهد شد.