فرماندار بناب با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج، یادواره سرداران و ۳۷۰ شهید شهرستان بناب برگزار می‌شود، گفت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش انعکاس بناب،

ولی‌الله فرج‌اللهی شامگاه امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای شهرستان بناب اظهار کرد: اگر می‌خواهیم روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار در کشور ماندگار شود، باید با برگزاری یادواره‌ها راه شهدا را ادامه دهیم و این فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آتی جامعه انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم اهداف و آرمان‌های شهدا برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار شود، یکی از راه‌های آن برگزاری این یادواره‌هاست.

فرماندار بناب اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان طوری برنامه‌ریزی کنند که اثرات این یادواره به عینه توسط مردم مشاهده و لمس شود و فضا را طوری آماده کنیم که در شهرستان برگزاری این یادواره به عینه احساس شود.

فرج‌اللهی تأکید کرد: مسئولان و کارکنان ادارات باید با حضور مؤثر در یادواره شهدا دین خود را به انقلاب اسلامی و شهیدانی که بواسطه فداکاری ایشان فرصت خدمت رسانی به آنان داده شده، ادا کرده و با تبلیغات مؤثر زمینه برگزاری با شکوه آن را فراهم کنند.

وی  خاظر نشان کرد: سپاه ناحیه بناب و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت برگزاری این یادواره را برعهده دارند و سایر ادارات و نهادها نیز باید برای هرچه بهتر برگزارشدن یادواره این دو نهاد را یاری و همراهی کنند.

شهرستان بناب ۱۴۰ هزار نفری بناب واقع در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی برای به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی و دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳۷۰ شهید گلگون کفن و ۸۴۰ جانباز و آزاده سرافراز را تقدیم کرده است.

انتهای پیام/