رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستانی بناب همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبرداد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از مهر، حبیب صدقی عصر جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه بناب در گفتگویی با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شانزدهمین جشنواره تئاتر بناب به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی سپس در تشریح روند برگزاری جشنواره با بیان اینکه مرحله بازخوانی متون نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط شورای بازخوانی آثار نمایشی استان آغاز شده است، گفت: تعداد ۲۸ نمایشنامه صحنه ای و خیابانی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب جشنواره شانزدهم تئاتر بناب نیز در دو بخش صحنه ای و خیابانی و با حضور هنرمندان تئاتر شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

صدقی همچنین اظهارکرد: نتایج مرحله بازخوانی متون اواخر آبان ماه اعلام و مرحله بازبینی متون پذیرفته شده نیز در هفته اول بهمن ماه انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دومین سوگواره قافله سرخ با اجرای نمایش “آل اشک” در بناب خبرداد و گفت: نمایشآل اشک نوشته فریدون ولایی به کارگردانی محمدحسین داودی اوایل ماه صفر به مدت یک هفته در بناب برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایش بازسازی و روایت صحنه های ورود اسرای کربلا به شام و دربار یزید است که با حضور ۵۰ نفر زا هنرمندان انجمن نمایش آماده اجرا خواهد شد.