به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد و تا جمعه (۴ دی) ادامه خواهد یافت. سیاوش جدی اولین داوطلب نمایندگی مجلس دهم در فرمانداری شهرستان بناب ثبت نام کرد.   وی […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه) همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شد و تا جمعه (۴ دی) ادامه خواهد یافت.

سیاوش جدی اولین داوطلب نمایندگی مجلس دهم در فرمانداری شهرستان بناب ثبت نام کرد.

photo_2015-12-19_11-06-30

 

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب در خصوص ثبت نام خود برای نمایندگی مجلس دهم، گفت: به دنبال درخواست مکرر اهالی شهرستان و استقبال آنها جهت ثبت نام دوره دهم مجلس شورای اسلامی اقدام عملی انجام یافت.

جدی افزود: با استعانت از خداوند متعال جهت پیشرفت و تعالی شهرستان بناب و در جهت پیگیری مشکلات مردم و جوانان گام های مثبت از قبیل تصویب قوانین و نظارت و مشارکت در وظایف ذاتی نمایندگی مجلس بصورت جدی تلاش خواهیم کرد.

این کاندیدای مجلس دهم در ادامه تاکید کرد: موج سوم توسعه شهرستان بناب سعی دارد در آینده با تعامل و همفکری و استفاده از تجربیات تمامی نمایندگان ادوار گذشته و مسئولین دلسوز شهرستان بصورت جهادی البته با همدلی و هم زبانی توام با شایستگی حرکت کند.


دکتر یعقوب امیر دلیر بناب دومین داوطلب نمایندگی مجلس در بناب جهت ثبت نام وارد فرمانداری شد.

dajkpv7wgywm6pkbmii

دکتر امیر دلیر بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب هدف حضور خود در صحنه انتخابات مجلس دهم را خدمت صادقانه به مردم علی الخصوص جوانان عنوان کرد و گفت: به دور از هر گونه بد اخلاقی و تخلف تبلیغاتی، عوام فریبی، تخریب و تهممت، به عنوان یک جوان تحصیلکرده احساس ناخوشایندی از بعضی شرایط مجلس دارم.

وی در عی حال با بیان این که به قول حضرت امام(ره) مجلس باید خانه ملت باشد، عنوان کرد:حال که مجالی دست داده با توکل به خدا و تکیه بر غیرت و شور همراه با شعور همشهریانم با هدف ایجاد آینده ای بهتر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شده ام و از اینکه تاریخ ساز خواهم شد خوشحالم.


حجت الاسلام محمد باقری بنابی سومین نفر جهت ثبت نام اقدام کرد.

photo_2015-12-19_13-27-36

نماینده فعلی شهرستان بناب در خصوص هدف حضورش در انتخابات مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: برای تکمیل و حل مشکلات منطقه ای و کشوری ضروری می دانم در انتخابات شرکت کنم.

وی هدف اصلی خود از ثبت نام برای نمایندگی مجلس خدمت به خلق الله عنوان کرد و گفت: در کنار آن برای تکمیل طرح های ملی، استانی و منطقه ای لازم است دوباره در صحنه انتخابات حضور یابم.

باقری بنابی تاکید کرد: به شدت پیگیر طرحهای جا مانده هستیم و به یاری خداوند و ائمه اطهار موفقیت خود را پیش بینی می کنم.


دکتر قربانعلی حقیقت دوست نفر چهارم به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس دهم ثبت نام کرد.

photo_2015-12-19_11-59-32

وی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، به هدف اصلی خود از ثبت نام برای نمایندگی مجلس دهم اشاره کرد و گفت: تلاش من این خواهد بود که یک زندگی شایسته برای همه فراهم کنیم.

حقیقت دوست در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه موقع ثبت نام چه احساسی داشتید؟، گفت: امروز بهترین لحظات زندگی خود را تجربه کردم.


پنجمین نفر/ دکتر رسول صدیقی هم به نمایندگی مجلس در بناب ثبت نام کرد

image225818

دکتر رسول صدیقی در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به هدف حضورش در صحنه انتخابات امسال، گفت: هدف بنده ادامه راهی است که بنده شروع کردم و باعث شکوفایی بناب عزیز شد و متاسفانه هم اکنون خیلی از طرحهها حذف و یا متوقف و حتی پس رفت پیدا کرده است.

وی در خصوص احساس خود در موقع ثبت نام گفت: موقع ثبت نام احساس بنده سنگینی این مسئولیت بزرگ بود که بخاطرش باید ایثار دیگری بکنم و دست از آرامشی که الان دارم بکشم.

این نماینده اسبق بناب در ادامه خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی رکورد جدیدی مردم بناب رقم خواهد زد زیرا کاندیداها با سلایق مختلف حضور دارند و اگر انتخابات سالم و بدون حاشیه باشد با اختلاف بسیار زیادی بنده با عنایت حق تعالی پیروز خواهم بود.

وی در خاتمه افزود: برای همه شما در انعکاس بناب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم انعکاس بناب بدون جانبداری مطالب انتخابات را تحلیل کند و با تخریب ها مبارزه کند، البته من فرصتی نداشته ام که مطالب شما را ببینم ولی در مواردی که شنیده ام بسیار گله مندم.


در حال بروز رسانی/…..