فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بناب گفت: با وجود بسیجیان و تا زمانی که تفکر بسیجی و ولایت در کشور حاکم است، هیچ خطری این کشور را تهدید نمی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بناب صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود ارایه کرده است.

وی همچنین در ادامه با تشریح برنامه های هفته بسیج در بناب گفت: بسیج با فعالیت درعرصه های مختلف علمی، سازندگی و اقتصادی نقش بسزایی در محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است.

وی ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالروز تشکیل بسیج افزود: این هفته فرصت مناسبی است که فرهگ بسیج را به نسل های آتی جامعه منتقل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب حضور بسیج را باعث موفقیت نظام دانست و افزود: هرجا که از بسیج فاصله گرفتیم، با شکست مواجه شدیم و هرجا که بسیج حضور داشته، نظام توانسته به موفقیت برسد.

دوستی همچنین در ادامه یکی از علل اساسی عبور کشور از مشکلات را داشتن تفکر بسیجی و ولایت دانست و اظهار داشت: تا زمانی که این دو تفکر در کشور حاکم هستند، هیچ خطری این کشور  و نظام را تهدید نمی کند.

وی با بیان اینکه دشمنان به علت وجود بسیجی های ولایت مدار از ایران وحشت دارند، اظهار داشت: تا زمانی که حتی یک بسیجی در کشور باشد، دشمن جرات تهدید این کشور را نخواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب با اشاره به برنامه های این ناحیه به مناسبت بزرگداتش هفته بسیج افزود: برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات قرآن، برگزاری کلاسهای حلقه های صالحین، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان را از مهمترین برنامه ها در طول هفته بسیج برشمرد.

دوستی در بخش پایانی سخنان خود از مسوولان خواست ضمن آزادسازی نیروهای بسیجی در طول برگزاری برنامه های هفته بسیج، در برنامه های مختلف این هفته نیز به صورت پر رنگ حضور یابند.