سه روز در مشهد مقدس به حرم حضرت رضا (ع) می رفتی و بعد از نماز و زیارت، ضمن توسل تأمل و فکر می کردی تا اینکه روز سوم به ناگاه پاسخ مشکلات خویش را یافتی…

به گزارش انعکاس بناب به نقل از به نقل از پایگاه خبری ثامن، سه سال از عروج مردی که آرزویش نابودی اسرائیل بود می گذرد، مردی که سرباز ولایت بود و در رکاب ولایت جان داد، او که پدر موشکی ایران نام گرفت و غریبانه در حال خدمت بود و بعد ازشهادتش شناخته شد،حاج حسن فرمانده جهاد خود کفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آرزویت خواهی رسید همرزمانت پروژه ای که برای به ثمر رساندن آن شهد شهادت نوشیدی، را به اتمام رسانند و آماده اند تا دشمن صهیونیستی رانابود کنند.

۲۱آبان سال۹۰یکی ازغم انگیز ترین روزهای تاریخ انقلاب ورق خود گرچه رفتنی به غیر از شهادت برای طهرانی مقدم کم بود اما غم فراقش برای همرزمانش و حتی آنها که بعد از شهادت او را شناختند جانسوز بود.

می گویند آن که لرزه به جان اسرائیل انداخت شهید طهرانی مقدم بود که سیستم هایی که وی ایجاد کرده بود باعث مچاله شدن اسرائیل شد، جوانی که در دانشگاه جنگ،‌ فارغ التحصیل شد؛ از صدام تا سران صهیونیستی و آمریکایی برای سرش جایزه گذاشتند و شد کابوس بی‌پایان لشکریان شیطان و امیر لشکریان خدا.

حاج حسن مرد دلاور موشکی ایران  خاطره آن صبحگاهی بعد از نماز جماعت دست دوست  را گرفتی و خاطره ای را ذکر کردی که برای ما چراغ راهی است که گذشته ما را معنی و آینده ما را تضمین خواهد نمود را فراموش نمی کنیم.

همان روز که گفتی در روسیه برای دریافت موشکی دقیق و انحصاری به ژنرال های روسی رجوع کردی، موشکی که در برد سیصد کیلومتر خطایی در حد حداکثر ۲۵ متر داشت، پاسخ ژنرال روسی منفی بود و دلیل آن را هم کپی برداری از آن توسط ایران ذکر می کرد.، به او قول دادی این کار را نکنی، اما او خندید و مجددا’ پاسخ منفی داد. در جواب او گفتی ما آن را خواهیم ساخت و ایشان با خنده شما را بدرقه کرد.

یقینا ژنرال روسی نمی دانست فرزند بدر و خیبر بودن چیست، در بازگشت هرچه تلاش کردی با مشکل مواجه شدی و راهی نیافتی الا اینکه به درگاه ثامن الحجج (ع) پناه ببری، سه روز در مشهد مقدس به حرم حضرت رضا (ع) می رفتی و بعد از نماز و زیارت، ضمن توسل تأمل و فکر می کردی تا اینکه  روز سوم به ناگاه پاسخ مشکلات خویش را یافتی و بعد از تشکر و زیارت مجدد سریع به هتل برگشتی و در دفترچه نقاشی دخترت طرح ذهنی ای را به تصویر کشیدی و در بازگشت از مشهد و بازطراحی کار، موفقیت به عنایت امام رضا (ع)حاصل شد.

شبی از شب های این سرزمین با وعده قبلی منزل همرزمت رفتی و فیلم توفیق موشک ایرانی با مشخصات دقیقتر از موشک روسی را به او نشان دادی، موشکی که بعدا’ با نام فاتح ۱۱۰ رونمایی شد.

تو فرزند عاشورا و بدر و خیبری تو فرزند ولایتی، راهت ادامه دارد آرزویت محقق خواهد شد شاید به دست توانمند حاج قاسم ها…

روایت برادر شهید از شکل‌گیری توپخانه سپاه پاسداران

برخی دوستان زمانی که شنیدند یک جوان متعهد به عنوان فرمانده توپخانه انتخاب شده،‌ خندیدند و برخی هم به تمسخر گرفتند و گفتند که نه توپی وجود دارد و نه توپخانه‌ای، اما برای توپخانه فرمانده گذاشته‌اند! اخوی ما همان موقع گفت توپ‌های ما آن طرف است و اشاره کرد به نیروهای صدامی. چند روز بعد عملیاتی شکل گرفت که با انجام موفقیت‌آمیز آن، موفق شدند یک گردان توپخانه ارتش رژیم صدام را به غنیمت بگیرند و با همین توپ‌های غنیمتی، توپخانه سپاه شکل گرفت. ایشان در همان زمان موفق شد سازمان توپخانه را پایه‌ریزی کند.

 و سر انجام  این دلاور مرد موشکی ایران در پادگان امیرالمومنین (ع) و درحال آماده‌سازی آزمایش موشکی براثرانفجارزاغه مهمات، به یارانش شهید احمد کاظمی، حسن شفیع زاده، حسن غازی،‌غلامرضا یزدانی، علیرضا ناهیدی، مصطفی تقی‌خواه وحسن باقری … پیوست.

 انتهای پیام/پ