به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین ولایی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در جمع مردم شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تمامی مکاتب به خصوص مکتب دین و نظام اسلامی بر چند پایه استوار است، گفت: وحدت یکی از این پایه هاست و اصلی ترین موضوع این […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین ولایی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در جمع مردم شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تمامی مکاتب به خصوص مکتب دین و نظام اسلامی بر چند پایه استوار است، گفت: وحدت یکی از این پایه هاست و اصلی ترین موضوع این است که محور وحدت در جامعه توحیدی ولی امر باشد.

 وی با اشاره به اینکه ۵ مورد فتنه تا به حال از سوی دشمنان به جامعه اسلامی برنامه ریزی شده است، گفت: فتنه دهه ۵۰ یکی از این فتنه ها بود،که هنوز انقلاب شکل نگرفته بود و قرار بود که با قومیت گرایی اتقلاب را از بین ببرند.

حجت الاسلام ولایی دومین فتنه را بین سالهای ۶۱-۵۸ دانست و گفت: میدان داری لیبرال ها و بنی صدر بود با ایجاد فتنه ای بزرگ ۱۷ هزار نفر مردم حزب الله را شهید کردند.

وی با بیان اینکه سومین فتنه در دهه ۶۰ اتفاق افتاد، گفت: دشمن با عنوان تنزل جایگاه  ولایت و رهبری با فرد مننتظری می خواستند به هدف خود برسند، که میدان داری ملی گرایی ها بود.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، دهه ۷۰ را دهه افراط گری تجدید نظرطلبا ن و اصلاحات دانست و گفت: این گروه عظیم ترین حملات را به مبانی اتقلاب اسلامی حواله کردند.

حجت الاسلام ولایی چهارمین فتنه را فتنه دهه ۸۰ خواند و افزود: هدف فتنه انگیزی در سال ۸۸ این بود که نظام باید سرنگون شود.

وی با بیان اینکه کلید واژه فتنه ۸۸ ملت سازی بود، گفت: رمز عملیات دشمن تقلب بود که ادعا داشتند رهبری باید انتخابات را لغو کند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، پنجمین فتنه را با توجه به هشدار مقام معظم رهبری فتنه دهه ۹۰ دانست و گفت: تغییر محاسبه رهبر یا نظارت بر رهبری فتنه دیگر دشمن است که حضرت آقا هم گفتند خودتان را برای فتنه بزرگتر آماده کنید.

وی هدف این نوع فتنه را امام سازی خواند و گفت: عنوان کردن شورای فقهی یعنی تبعیض رهبری، که متاسفانه آقای هاشمی این موضوع را مطرح کرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث نفوذ که تقلیل جایگاه رهبری و مدیریت احساس مردم نسبت به آمریکا را دنبال دارد، گفت: سطح این نفوذ نسبت به قبل حساس تر بوده و ایجاد جریانی برای جمع کردن طرفدار از داخل بین برای آمریکاست.

وی در خاتمه با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در ۹ دی گفت: عظمت ۹دی این است که بر این موارد فتنه ها خط بطلان می کشد.

DSCF0622

فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ابتدای این برنامه ۹ دی را روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری به نظام و رهبر نظام خواند و گفت: مردم در نه دی پشت فتنه را به زمین زدند و  عملا  به پیام امام خمینی (ره ) که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد ، را ثابت کردند .

سرهنگ دوستی اولین برکت انقلاب اسلامی را مقاومت خواند و گفت : ۳۷ سال است که تمام دنیا دست به دست هم دادند تا انقلاب را شکست دهند اما با مقاومت مردم و پشتوانه ولایت فقیه ، خود شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه ۹ دی متعلق به ملت ایران است، گفت: ۹ دی روز بروز بصیرت مردم و روزیست که این ملت بر فتنه و فتنه گران تیر خلاص زدند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب افزود: مردم در ۹ دی انقلاب و این نظام را در عرصه های مختلف بیمه کردند.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه حضور در مراسم ۹ دی به اندازه خود حماسه ۹ دی ۸۸ ارزش دارد، گفت: امروز آمدیم تا بگوییم پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستیم و به هیچ عنوان ۹ دی را از یاد نخواهیم برد.

انتهای پیام/ش