به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در آیین عبادی خطبه های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه گسترش بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه ازدواج‌های ناموفق و افزایش طلاق را بدنبال خواهد داشت، گفت: قطعاً در صورت ترویج، این تحفه غربی هزاران هزار مشکل را برای جامعه در پی خواهد […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در آیین عبادی خطبه های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اینکه گسترش بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه ازدواج‌های ناموفق و افزایش طلاق را بدنبال خواهد داشت، گفت: قطعاً در صورت ترویج، این تحفه غربی هزاران هزار مشکل را برای جامعه در پی خواهد داشت و بزهکاری را به جامعه اسلامی تحمیل خواهد کرد که هیچ دادگاه و زندانی نیز جوابگو و پاسخگوی آن نخواهد بود.

حجت الاسلام باقری‌بنابی تأکید کرد: اسلام تنها حجاب ظاهری را کافی نمی‌داند بلکه بر طرز معاشرت خانم‌ها نیز حساسیت دارد.

وی تصریح کرد: قطعاً یک جوان هوسران هرگز نمی‌تواند برای دفاع از حق و حقوق خود و یا برای پاسداری از شرف و هویت خود در برابر بیگانگان قیام کرده و مقاومت کند.

خطیب جمعه شهرستان بناب ترویج بی‌حجابی و بی‌بندوباری در جامعه را یکی از راه‌های گرایش جوانان به سمت بی‌بندوباری دانست و گفت: استکبار جهانی برای رسیدن به این هدف مهم برای تحریک شهوت و غریزه جنسی جوانان تلاش می‌کند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی اذعان کرد: حجاب و مراعات پوشش اسلامی و پرهیز از خودنمایی در خانم‌ها که مورد تأکید قرآن است، آثار بزرگی در جامعه داشته ضمن اینکه در جلوگیری از فساد و بداخلاقی نیز نقش عمده‌ای دارد.

وی سپس با گرامیداشت ۱۱ دی آغاز سال جدید میلادی و سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی در سال ۴۶ که بنام روز جوانمردی نامگذاری شده است، به یک موضوع منطقه‌ای نیز اشاره کرد.

امام جمعه بناب با اشاره به موضوع طرح مسدود کردن چاه‌های کشاورزی غیرمجاز در سطح شهرستان خطاب به فرماندار، مسئولان جهادکشاورزی و امور آب شهرستان تأکید کرد که قبل از اجرای این طرح باید آب مورد نیاز کشاورزان منطقه با احداث کانال و یا آبیاری قطره‌ای تأمین شود.

باقری‌بنابی تصریح کرد: اجرای این طرح قبل از تأمین آب مورد نیاز کشاورزان جز دشمنی برای دولت، حکومت و مسئولان منطقه نفع دیگری به دنبال ندارد.

وی در ادامه خطبه‌های نماز وحدت‌آفرین جمعه بناب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های فرماندار و سایر مسئولان شهرستان به خاطر اقدامات مثبت صورت گرفته در شهرستان تصریح کرد: هر چیزی باید با حساب و کتاب و منطق پیش رود، اول آب مورد نیاز کشاورزان را تأمین و سپس نسبت به مسدود کردن چاه‌های کشاورزی منطقه مبادرت کنید.

امام جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: هر طرحی که به صورت جامع انجام نشود، مردم را دربدر می‌کند از این رو باید در اجرای این طرح کاملاً به صورت حساب شده و برنامه‌ریزی شده جلو رفت.

انتهای پیام/فارس