به گزارش خبرنگار انعکاس بناب متن این بیانیه به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا خبر دردناک شهادت عالم برجسته شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر باقر النمر، بار دیگر فضای غم […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب متن این بیانیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

خبر دردناک شهادت عالم برجسته شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر باقر النمر، بار دیگر فضای غم و اندوه را بر شیعیان و مسلمانان آزاده جهان حاکم کرد. گویا سریال قتل عام شیعیان مظلوم جهان پایانی نداشته و هر روز باید شاهد ظلم و ستم تازه ای از ایادی ظالمان و مستکبران جهان باشیم.

حکومت فاسد آل سعود به رغم اعتراضات مسلمانان جهان بار دیگر خباثت خود را بر جهانیان نشان داد و در راستای منویات استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل پس از دو سال فشار بر این عالم مجاهد، ایشان را غریبانه به شهادت رساند.

این مجاهد نستوه پس از تحمل شکنجه های فراوان در زندان های آل سعود، در حالی به شهادت رسید که رژیم مرتجع، سفاک و مسلمان کش آل سعود، در کنفرانس های به اصطلاح صلح و حل بحران سوریه سردمدار ائتلاف مبارزه با تروریسم شده و همزمان به کشتار فجیع مردم مظلوم یمن ادامه می دهد. بنابر وعده الهی، مطمئن هستیم که خون آن شهید دامن منحوس سردمداران سعودی را فرا خواهد گرفت و بی تردید راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان به مبارزه فراگیر خود همچنان ادامه خواهند داد.

ما ضمن محکوم کردن این عمل ننگین آل سعود، این فاجعه بزرگ را به محضر بقیه الله الاعظم، ولی امر مسلمین جهان، مراجع تقلید، حوزه های علمیه و عموم مردم مسلمان تبریک و تسلیت عرض نموده و در غم از دست دادن این عالم مجاهد به سوگ می نشینیم.

از خداوند منان خواستاریم این عزیز سفر کرده را با اولیای خویش و شهدای کربلا محشور گرداند. «وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه بناب                    مدیریت حوزه علمیه بناب                    امام جمعه شهرستان بناب

انتهای پیام/ش