به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان، با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع) در مورد تقسیم اوقات گفت: برای انسان مومن و کیس برازنده نیست که بی برنامه باشد بنابراین باید ساعات شبانه روز را تقسیم بندی کرد. وی با […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان، با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع) در مورد تقسیم اوقات گفت: برای انسان مومن و کیس برازنده نیست که بی برنامه باشد بنابراین باید ساعات شبانه روز را تقسیم بندی کرد.

وی با بیان اینکه نعمتها ودیعه و امانت خدا هستند، افزود: انسان باید تک تک نعمت ها و قوای ظاهری و باطنی را باید بگونه ای بکار گیرد که خداوند از او راضی  شود.

خطیب جمعه بناب در عین حال تصریح کرد: هرکس شرط امانت داری را رعایت کند، خداوند به او پاداش دهد و هر کسی که در امانت خیانت کند خدا عذابی دهد که هیچ کس اینگونه عذاب را نچشیده باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر "انتخابات مسابقه ملی و فراجناحی است که پیروز آن در نهایت مردم می باشد"، گفت: مردم اگر براساس وظیفه و نیت الهی در انتخابات شرکت کنند رضایت خداکسب شده و علاوه براینکه انجام وظیفه می کنند وظیفه الهی و عبادی نیز انجام داده اندکه پاداش الهی نیز شامل حال آنها می شود.

امام جمعه بناب با تشریح اهداف دشمن در انتخابات پیش رو با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری، تاکید کرد: دشمنان به نوعی در تلاشند که  مردم در این انتخابات حضور کم رنگ داشته تا از این طریق به نظام آسیب بزنند.

وی با تاکید بر اینکه در این انتخابات باید کسانی را برگزید که فانی در مسائل روز و خدمات کشور باشد، گفت: افراد برگزیده بعد از رسیدن به جای حساس، نباید مملکت را بکوبند و مسائل ملی را زیر پا بگذارند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در خصوص برجام، گفت:برجام مساله مهمی بود که خواسته های نظام جمهوری اسلامی ایران برآورده شد.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه این دستاوردها حاصل تلاش نبوغ شهدای هسته ای است، گفت: از سر بی انصافی است که بگوییم این دستاورد  لطف آمریکا بوده است.

وی در ادامه، دستگیری سربازان آمریکایی به دست جوانمردان سپاه را درس بزرگ برای دشمنان دانست و گفت: طبق آیات قران در قبال دشمنان باید ایستادگی کرد و  هیمنه بت و شیطان بزرگ را باید شکست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه همه باید بدانند این داعش و طالبان و امثال آنها شیطنت شیطان بزرگ است که هرساعت از آنها حمایت می کنند.

انتهای پیام/س