به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج ؛ رضا مسعودی فر در خصوص برنامه های دستگاه قضایی در ایام انتخابات برای برخورد با نشر دهندگان اکاذیب در فضای مجازی بیان کرد: ستادهایی پیشگیری از جرایم انتخاباتی در شهرستان های استان تشکیل یافته که فعالیت های انتخاباتی را رصد می کند. وی با بیان اینکه هر […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج ؛ رضا مسعودی فر در خصوص برنامه های دستگاه قضایی در ایام انتخابات برای برخورد با نشر دهندگان اکاذیب در فضای مجازی بیان کرد: ستادهایی پیشگیری از جرایم انتخاباتی در شهرستان های استان تشکیل یافته که فعالیت های انتخاباتی را رصد می کند.

وی با بیان اینکه هر گونه تخلف و جرایم انتخاباتی رصد شده و با مجرمان برخوردی جدی صورت می گیرد، تاکید کرد: شعب ویژه  ای نیز برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی نیز تشکیل یافته است و اگر مواردی گزارش شود، پرونده قضایی تشکیل می یابد و طبق قوانین انتخاباتی و سایر قوانین با متخلفان برخورد می شود.

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی در خصوص ۲۵ سایت مسدود شده، بیان داشت: دادگستری استان بدون هیچ گرایش سیاسی یا اِعمال نظر شخصی با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد کرد که مسدود شدن بیش از ۲۵ سایت غیرمجاز اینترنتی از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای خبر/ع