به گزارش انعکاس بناب، رئیس هیأت کشتی آذربایجان شرقی صبح جمعه در گفتگوی خبری با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این مسابقات در مدت چهار روز برگزار می شود و در اولین روز این مسابقات کشتی گیران آزادکار در رده سنی خردسالان به روی تشک می روند. علی اکبر وظیفه خواه تصریح کرد: در […]

به گزارش انعکاس بناب، رئیس هیأت کشتی آذربایجان شرقی صبح جمعه در گفتگوی خبری با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این مسابقات در مدت چهار روز برگزار می شود و در اولین روز این مسابقات کشتی گیران آزادکار در رده سنی خردسالان به روی تشک می روند.

علی اکبر وظیفه خواه تصریح کرد: در این دوره از مسابقات کشتی گیران ۳۲ استان کشور به علاوه دو تیم از استان آذربایجان شرقی حضور دارند که پیش بینی می شود شهرستان بناب در این مدت میزبان دو هزار ورزشکار و کادر اجرایی باشد.

وی گفت: مسابقات بطور همزمان روی شش تشک برگزار و قهرمانان هر رده در همان روز مشخص خواهند شد.

رئیس هیأت کشتی آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر اینکه کشتی گیران رده های خردسالان و نونهالان بیشتر از هر رده ای به تشویق نیاز دارند؛ گفت: تماشای این مسابقات رایگان است.

این گزارش حاکی است، سالن شش هزار نفری محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و نونهالان کشور در ضلع شمالی شهر بناب و در ابتدای بزرگراه بناب – تبریز واقع شده و یکی از سالن های ورزشی چند منظوره مجتمع بزرگ ورزشی شهرستان بناب است که از نظر ساخت و امکانات از اماکن ورزشی خوب به شمار می آید.

همچنین با توجه به مقبولیت ورزش کشتی نزد مردم ورزش دوست بناب و علاقمندی آنها به ورزش اول کشور انتظار می رود در طول برگزاری این مسابقات استقبال خوبی از آن صورت بگیرد.