به گزارش انعکاس بناب به نقل از  دانا؛ فرهاد پرورش مدیر عامل ایران ایر در گفتگوی مفصلی که امروز چهارشنبه با روزنامه  اعتماد انجام داده به موضوعاتی مانند تحریم صنعت هوایی، خرید هواپیمای جدید، برجام  و… پرداخته که بخشی از مهمترین بندهای آن به شرح ذیل است: * می شود گفت یکی از گشایش ها […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  دانا؛ فرهاد پرورش مدیر عامل ایران ایر در گفتگوی مفصلی که امروز چهارشنبه با روزنامه  اعتماد انجام داده به موضوعاتی مانند تحریم صنعت هوایی، خرید هواپیمای جدید، برجام  و… پرداخته که بخشی از مهمترین بندهای آن به شرح ذیل است:

* می شود گفت یکی از گشایش ها در حوزه سوخت بوده است. هنوز آن گشایش هایی که فکر میکردیم اتفاق می افتد به طور کامل اتفاق نیافتاده است. حودمان فکر می‌کنیم که هنوز دارند شیطنت می‌کنند.آمریکایی ها هنوز تمایل ندارند و می خواهند بگویند که کلید و سوئیچ اینها دست ماست.

*آقای ظریف در فرانسه یک جمله زیبایی گفتند و آن اینکه تفاهمنامه بویینگ را امضا کردیم که قرارداد ایرباس ما به نتیجه برسد. این است که ما هم داشتیم و فکر میکنم که ایرباسی ها هم این را پذیرفته اند که اگر بخواهند راهشان در ایران باز شود، طوری است که راه آنها هم باید باز بشود.

*هنوز خیلی از کمپانی های تولید هواپیما، این نگرانی را دارند که اگر با ما کار کنند، بعدا اگر تحریمی بیاید، مشکل پیدا کنند. علت آن هم این است که متاسفانه آمریکایی ها یکسری بانک های اروپایی و کمپانی های اروپایی را شدیدا جریه کرده اند و ترسانده اند. این ها هم  می‌ترسند.به دلیل اینکه آنها در آمریکا منافع دارند.

انتهای پیام/س