به گزارش انعکاس بناب ،فراز کمالوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از وضعیت آماده‌سازی تیم گسترش‌فولاد برای حضور در لیگ برتر راضی هستم و جا دارد از مسئولان این تیم تشکر نمایم. وی گفت: یک اردوی خوب در کشور ترکیه برگزار کرده و با سه تیم سوپر لیگی کشورهای ترکیه […]

به گزارش انعکاس بناب ،فراز کمالوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از وضعیت آماده‌سازی تیم گسترش‌فولاد برای حضور در لیگ برتر راضی هستم و جا دارد از مسئولان این تیم تشکر نمایم.

وی گفت: یک اردوی خوب در کشور ترکیه برگزار کرده و با سه تیم سوپر لیگی کشورهای ترکیه و رومانی بازی‌های دوستانه برگزار کرده و ۶۰ تا ۶۵ درصد به آمادگی لازم رسیده‌ایم و امیدوارم تا شروع مسابقات این میزان آمادگی به ۸۰ درصد برسد.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر بعد از ۴ هفته گفت: برای برگزار‌کنندگان مسابقات لیگ برتر چاره دیگری وجود ندارد و باید منافع ملی در اولویت قرار گیرد و  باید برای تیم ملی که در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور دارد، نیز برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: مسابقات جام شهدای مدافعان حرم فرصت خوبی برای محک تیم ما خواهد بود و امروز برای حضور در این مسابقات روانه شهر بابل می‌شویم.

تیم گسترش‌فولاد تبریز یکی از سه نماینده فوتبال تبریز در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.

انتهای پیام/س