به گزارش انعکاس بناب، شهردار بناب در این مراسم با اشاره به محلات اولویت دار شهرداری برای اقدامات زیبا سازی و آسفالت ریزی، گفت: کوی پاسگاه از جمله محلاتی است که در اولویت شهرداری قرار دارد که مشکل آسفالت و فاضلاب این محل به زودی به همکاری اهالی برطرف خواهد شد. کفشنوچی با بیان اینکه […]

به گزارش انعکاس بناب، شهردار بناب در این مراسم با اشاره به محلات اولویت دار شهرداری برای اقدامات زیبا سازی و آسفالت ریزی، گفت: کوی پاسگاه از جمله محلاتی است که در اولویت شهرداری قرار دارد که مشکل آسفالت و فاضلاب این محل به زودی به همکاری اهالی برطرف خواهد شد.

کفشنوچی با بیان اینکه رسالت را در قبال مسئولیت باید بجا آورد، گفت: پیشانی توسعه شهرستان همین منطقه است، اگر مردم در بحث مسیر گشایی همکاری کنند، این محله را آباد خواهیم کرد.

رئیس اداره آب فاضلاب شهرستان بناب نیز در ادامه مراسم، با اشاره به مطالعه طرح شبکه فاضلاب شهرستان بناب در سال ۱۳۷۱، گفت: اجرای جمع اوری شبکه فاضلاب بناب از سال ۱۳۷۴در شهرستان شروع شده و با توجه به مسطح بودن شهرستان،  ۱۳ ایستگاه پمپاژ لیفت داخل شبکه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه طرح تاسیسات فاضلاب بناب در دو بخش تصفیه خانه و شبکه  می باشد، افزود: تصفیه خانه بناب در سال ۱۳۷۴ کلنگ زنی شده بود که به علت کمبود نقدینگی اقداماتی انجام نگرفته بود.

اسماعیلی در عین حال تصریح کرد: بودحه تصفیه خانه ۱۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود در حالی که اعتبار مصوب برای تصفیه خانه و شبکه فاضلاب ۸ میلیارد تومان تصویب شد که ۴۵ درصد آن تا به حال تحقق یافته است.

رئیس اداره آب فاضلاب شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مردم اهالی کوی پاسگاه باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام انشعاب شبکه فاضلاب خود اقدام کنند، گفت: ایستگاه پمپاژ کوی فرهنگیان ۴ تا یکماه آینده به بهره برداری می رسد.

رفیعی معاون فرماندار نیز در ایم مراسم از اهالی خواست تا در مسیر گشایی و عقب کشی ها با شهرداری همکاریهای لازم را انجام دهند.

گزارش تصویری

DSCF3606 DSCF4326 (2) DSCF4329 (2) DSCF4334 (2) DSCF4354 DSCF4377انتهای پیام/ش