به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از تبریز ، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال فوت‌های ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی ۱۷۴ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۱۶۸ نفر بوده است افزایش حدود ۴ […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از تبریز ، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال فوت‌های ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی ۱۷۴ نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد ۱۶۸ نفر بوده است افزایش حدود ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان ۱۴۱ نفر مرد و ۳۳ نفر زن بودند.

صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با ۴۲ نفر در جاده‌های برون شهری، ۲۰ نفر در مسیرهای درون شهری و ۴ نفر در جاده‌های روستایی و ۳ نفر در جاده‌های خارج از استان یا نامعلوم گزارش شده است.

وی گفت: در خرداد سال جاری تعداد ۶۹ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت یک نفر افزایش یافته است.

صمدی‌راد خاطرنشان کرد: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال ۹۴ در استان ۷۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۵۳ نفر زن و ۶۱۹ نفر مرد بودند.

انتهای پیام/س