به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس از تبریز، رحیم بدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲ تا ۲۲ مرداد امسال تبریز میزبان بیست و ششمین جشنواره علمی، ادبی و هنری دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور است. وی با بیان اینکه جشنواره علمی، ادبی و هنری دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان در ۲۷ […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس از تبریز، رحیم بدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲ تا ۲۲ مرداد امسال تبریز میزبان بیست و ششمین جشنواره علمی، ادبی و هنری دانشجو معلمان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه جشنواره علمی، ادبی و هنری دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان در ۲۷ رشته برگزار می‌گردد افزود: در این جشنواره دختران از ۱۲ تا ۲۲ مرداد و پسران از ۱۸ تا ۲۲ مرداد به رقابت می‌پردازند.

وی در خصوص آثار رسیده به این جشنواره اظهار داشت: ۹۰۰ اثر از سوی دانشجویان پسر و ۶۰۰ اثر از سوی دختران دانشجو دانشگاه‌های فرهنگیان به این جشنواره در رشته‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و … ارسال شده است.

مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی، تعداد افراد شرکت کننده در این جشنواره را ۹۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۵ نفر از این شرکت‌کنندگان را دختران و ۲۹۰ نفر از آنها پسران دانشجو تشکیل می‌دهند و بقیه شرکت‌کنندگان نیز شامل سرپرست و از مسئولان دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور هستند.

بدری در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره اجلاس مدیران دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور نیز در تبریز برگزار می‌گردد که در این اجلاس  تمامی مدیران دانشگاه فرهنگیان به همراه هیئت رئیسه، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضای شورای عالی آموزش و پرورش حضور دارند.

وی گفت: اجلاس مدیران دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور همه ساله در تهران برگزار می‌شد و برای اولین بار است که این اجلاس در تبریز برگزار می‌گردد.
بدری زمان برگزاری این اجلاس سراسری را  از ۱۹ تا ۲۱ مرداد ماه جاری اعلام کرد.

مدیر پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی را  سه هزار و ۶۰۰ دانشجوی دختر و پسر اعلام کرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه ماموریت محور است و ماموریت آن تربیت نیروهای متخصص و متعهد و تحویل آن به آموزش و پرورش است.

وی در ادامه از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی از مهرماه امسال برای اولین بار  اقدام به پذیرش و ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی می‌کند.

انتهای پیام/س