به گزارش انعکاس بناب به نقل از  آناج، صادق نجفی صبح امروز در مراسم تحویل تاکسی‌های جایگزین تاکسی‌های فرسوده با اشاره به تاثیر نوسازی ناوگان حمل و نقل در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، اظهار داشت: تا پایان سال ۴ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در تبریز نوسازی خواهد شد تا شهرداری وعده‌ی خود به […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  آناج، صادق نجفی صبح امروز در مراسم تحویل تاکسی‌های جایگزین تاکسی‌های فرسوده با اشاره به تاثیر نوسازی ناوگان حمل و نقل در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، اظهار داشت: تا پایان سال ۴ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در تبریز نوسازی خواهد شد تا شهرداری وعده‌ی خود به مردم را عملی کرده باشد.

وی افزود: این نوسازی‌ها علاوه بر مزیت‌های زیست محیطی در ارتقاء جلوه بصری شهر نیز موثر بوده و فضای تبریز را متغییر خواهد کرد.

شهردار تبریز از فعالیت ۱۲ هزار تاکسی در سطح شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال تمامی خودروهای نام‌نویسی شده تعویض گردند و در تبریز دیگر تاکسی‌هایی که بالای ۱۰ سال عمر دارند فعالیت نکنند.

وی توضیح داد: طرح تعویض تاکسی های فرسوده با همکاری و همراهی استانداری آذربایجان شرقی و شورای اسلامی شهر تبریز اجرا می شود و با اجرای این طرح دیگر شاهد فعالیت تاکسی های آلاینده محیط زیست و با عمر بالا در شهر نخواهیم بود.

انتهای پیام/س