به گزارش انعکاس بناب، قطعه زمین های خالی و بدون حصار در کوی شهرداری بناب، یکی از مواردی است که قبلا نیز از شهردار بناب درخواست شده بود تا تدبیری اتخاذ گردد، چرا که وجود این زمین های خالی هم باعث میشود گوسفند چرانی صورت گیرد و هم آشغال در این قطعه ها ریخته شود. […]

به گزارش انعکاس بناب، قطعه زمین های خالی و بدون حصار در کوی شهرداری بناب، یکی از مواردی است که قبلا نیز از شهردار بناب درخواست شده بود تا تدبیری اتخاذ گردد، چرا که وجود این زمین های خالی هم باعث میشود گوسفند چرانی صورت گیرد و هم آشغال در این قطعه ها ریخته شود.

هم اکنون این قطعه های خالی به یکی از معضلات زیست محیطی تبدیل شده است، و نارضایتی های مردم روز به روز در این خصوص بیشتر و بیشتر میشود.

فلاح یکی از ساکنان این منطقه ضمن انتقاد از این وضعیت به خبرنگار ما گفت: چرا شهرداری مالکین قطعه زمین های خالی را موظف به حصارکشی نمی کنند؟ درهر کوچه ی کوی شهرداری حداقل ۵ قطعه خالیست که باعث گوسفند چرانی چوپان های محترم در این شهرک مسکونی شده، و یا بعضی ها قطعه ها بعنوان سطل آشغال استفاده می شود.

وی افزود: یکی ده تا قطعه زمین داره نه می فروشه نه می سازد، مشکلاتش هم برای ما مردم است.

برطرف کردن مشکلات زیست محیطی یک شهرستان یکی از مقوله هایی است که باید بیش از همه چیز به آن پرداخته شود، مردم منطقه کوی شهرداری بناب پیاپی پیگیر این مسئله از این رسانه هستند، انتظار میرود شهردار تلاشگر بناب تدبیرات لازم را اتخاذ نماید.

انتهای پیام/ش