به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استعدادهای فراوان انسانی و غیرانسانی و سرمایه‌های قابل اعتماد و قابل تکیه در داخل وجود دارد اما هنر مدیریت می‌طلبد تا بتوانیم با هدایت این منابع به سمت اهداف، استقلال واقعی کشور را محقق کنیم. وی تصریح […]

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استعدادهای فراوان انسانی و غیرانسانی و سرمایه‌های قابل اعتماد و قابل تکیه در داخل وجود دارد اما هنر مدیریت می‌طلبد تا بتوانیم با هدایت این منابع به سمت اهداف، استقلال واقعی کشور را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: منشأ مشکلات فعلی کشور نبود مدیریت درست منابع با وجود توانایی‌های داخلی و استعدادهای فراوان جوانان است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه کارآیی بسیج تنها مختص جبهه‌های جنگ نیست، یادآور شد: هرجا که نظام اسلامی نیاز پیدا کند، بسیج حضور می‌یابد و تاکنون نیز بسیج در تمام صحنه‌ها حضور یافته است.

کریمیان افزود: اساس و پایه ایستادگی نظام مردم هستند و خدمت به مردم موجب پایبندی آنان به نظام اسلامی خواهد بود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری خدمت به مردم باید در اولویت کار مدیران باشد.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: اگر کشوری استقلال اقتصادی نداشته باشد استقلال سیاسی نیز نخواهد داشت و در این صورت همه آرمان‌هایش در حد حرف باقی می‌ماند.

انتهای پیام/س