به گزارش انعکاس بناب به نقل از دانا ، سرهنگ حسن شیخ نژاد  با اعلام این خبر، گفت: حوالی ظهر دیروز، اطلاع حاصل شد که جسد یک جوان در اطراف روستای قپچاق از توابع بخش مرحمت آباد میاندوآب، توسط افراد محلی کشف شده است. فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: پس از بررسی های اولیه مشخص شد […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از دانا ، سرهنگ حسن شیخ نژاد  با اعلام این خبر، گفت: حوالی ظهر دیروز، اطلاع حاصل شد که جسد یک جوان در اطراف روستای قپچاق از توابع بخش مرحمت آباد میاندوآب، توسط افراد محلی کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که خانواده وی، دو روز پیش خبر مفقودی وی را به مراجع ذی ربط اعلام کرده اند و با مشخص شدن این موضوع اقدامات اولیه برای کشف دلیل قتل و یا خودکشی این فرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی ها، قتل وی تایید شد، افزود: پس از این موضوع، اقدامات برای شناسایی قاتل یا قاتلین  آغاز شد که با شگردهای پلیسی و سرنخ های بدست آمده در این زمینه یک نفر مظنون، در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

شیخ نژاد با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده در اعترافات خود به قتل این جوان با استفاده از اسلحه شکاری، تصریح کرد: مراتب نیز تکمیل پرونده و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین اختلاف شخصی را علت این حادثه و قتل عنوان کرد.
انتهای پیام/ع