به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده  در تبریز اظهار داشت: تکنسین‌های پایگاه ۲۰۳ تبریز، به یک مورد تصادف اعزام شدند. وی ادامه داد: با توجه به حضور ماموران نیروی انتظامی، تکنسین‌های اورژانس اقدامات اولیه را آغاز کرده که در این بین اقوام مصدوم شروع به دخالت در امر درمان کرده و […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده  در تبریز اظهار داشت: تکنسین‌های پایگاه ۲۰۳ تبریز، به یک مورد تصادف اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور ماموران نیروی انتظامی، تکنسین‌های اورژانس اقدامات اولیه را آغاز کرده که در این بین اقوام مصدوم شروع به دخالت در امر درمان کرده و در نهایت به سمت یکی از تکنسین‌ها حمله‌ور شده و وی را مضروب می‌کنند.

حسینقلی‌زاده در ادامه گفت: با توجه به حضور عوامل انتظامی و خشونت اعمال شده برای تکنسین اورژانس ۱۱۵، فرد خاطی به کلانتری منتقل و اقدامات قانونی و قضائی را انجام دادند.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نسبت به وضعیت بیمار و مصدوم، اقدامات درمانی را انجام می‌دهند و دخالت در امر درمان صدمه به بیمار است و پذیرفتنی نیست، ازاین امر جدیدا شاهد خشونت علیه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بوده‌ایم که با توجه به ماهیت و رسالت کاری اورژانس، این‌گونه خشونت‌ها باعث دلسردی تکنسین‌های اورژانس می‌شود.

انتهای پیام/س