به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج اللهی  ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان که در ناحیه صنعتی خوشه مهر تشکیل شده بود از ثبت ۱۶۸ کارگاه واجد شرایط در سامانه بهین یاب برای اخذ تسهیلات دولتی خبر داد. ولی الله فرج اللهی با انتقاد از روند پرداخت وام توسط بانک ها گفتک از […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج اللهی  ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان که در ناحیه صنعتی خوشه مهر تشکیل شده بود از ثبت ۱۶۸ کارگاه واجد شرایط در سامانه بهین یاب برای اخذ تسهیلات دولتی خبر داد.
ولی الله فرج اللهی با انتقاد از روند پرداخت وام توسط بانک ها گفتک از این تعداد پرونده ۳۴ واحد تولیدی برای اخذ تسهیلات  به بانک ها معرفی شده است.
وی افزود :رونده پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده با کندی مواجه است و اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد یک سال طول خواهد کشید تا این واحدها تسهیلات اخذ کنند.
فرماندار بناب سود تسهیلات اقتصاد مقاومتی را ۱۸ درصد اعلام کرد و افزود: از این میزان ۶ درصد از سوی اعتبارات دولتی تأمین و ۱۲ درصد مابقی نیز توسط صاحبان مشاغل پرداخت خواهد شد.
فرج الهی مشکل سوخت گارگاههای ریخته گری و عدم ارائه اسناد مالکیت به مالکین را از عمده مشکلات ناحیه صنعتی خوشه مهر بناب اعلام کرد و افزود :تا پایان امسال باید  کلیه  واحدهای این ناحیه نسبت به اخذ امتیاز گاز اقدام نمایند ولی تا پایان سال سهمیه مازوت واحدهای تولیدی برقرار خواهد بود تا این واحدها به تعطیلی کشیده نشوند.
وی افزود: مدیریت شهرک های صنعتی استان باید نسبت به حل و فصل صدور اسناد مالکیت این واحدها اقدام  تا مالکین را از بلاتکلیفی نجات یابند.
فرماندار بناب توسعه ناحیه صنعتی خوشه مهر بناب را از برنامه های سند توسعه و تدبیر شهرستان اعلام کرد و خاطر نشان کرد: امسال کلیه پروژه های اینترنت دارای ردیف اعتباری خواهند بود تا کلیه پروژه در زمان بندی مشخص شده به اتمام برسند.

انتهای پیام/ش