به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از تبریز، یک دیدار دوستانه بین تیم‌های پیشکسوتان دبیری تبریز و کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز در آکادمی باشگاه دبیری برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۶ بر ۶ به اتمام رسید. این بازی با برتری تیم پیشکسوتان دبیری آغاز شد، اما با اضافه شدن فرهاد […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از تبریز، یک دیدار دوستانه بین تیم‌های پیشکسوتان دبیری تبریز و کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز در آکادمی باشگاه دبیری برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۶ بر ۶ به اتمام رسید.

این بازی با برتری تیم پیشکسوتان دبیری آغاز شد، اما با اضافه شدن فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال دبیری به تیم تراکتورسازی کفه برتری به سمت تراکتورسازان سنگینی کرد و در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید.

این دیدار زیر نور ورزشگاه اختصاصی باشگاه دبیری و در چمن مصنوعی برگزار شد.

از نکات جالب توجه این بازی می‌توان به درخشش مسعود پزشکیان در بازی، گلزنی شهرام دبیری و امیر قلعه‌نویی برای تیم‌های خود و مهار دو موقعیت تک به تک امیر قلعه‌نویی توسط افشین دبیری اشاره کرد.

* اسامی تیم پیشکسوتان دبیری تبریز:

مسعود پزشکیان، شهرام دبیری، افشین دبیری، فرزین دبیری، امید وطن‌خواه، سعید غلام‌حسنی، مهدی پزشکیان، ایوب بایرامی، فرهاد توانا

* اسامی تیم کادر فنی تیم تراکتورسازی تبریز:

امیر قلعه‌نویی، رحمان رضایی، ایوب ذوالفقاری، روی تاوارز، میگوئل، بیاض پور‌ممی، عادل باباپور، سعید الهوری، اجلال نصیری،  فرهاد فخیم(کمکی)

انتهای پیام/س