عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز خط قرمز را رد کرده و باعث از بین رفتن منافع مردم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر تبریز خط قرمز را رد کرده و باعث از بین رفتن منافع مردم شده است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، محمد حسین جعفری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اهمیت مدیریت زمان اظهار کرد: اگر شورای شهر مدیریت زمان را دستور کار خود قرار دهند میزان خدمت رسانی و عملکرد آنان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: آنچه که راندمان عملکرد شورا را کاهش داده و باعث راکد ماندن بررسی لوایح شده است عدم مدیریت صحیح زمان و مطرح شدن موارد خارج از دستور جلسه می‌باشد.

وی افزود:  وظیفه اساسی شورا بررسی بودجه و تعیین عوارض محلی بوده ولی متاسفانه این نهاد مردمی خود را درگیر مسایل جناحی و داخلی کرده است که این امر باعث عدم ارائه خدمات مفید خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه شورای شهر تبریز خط قرمز را رد کرده است، بیان داشت: طیف اقلیت و فراجناحی باعث از بین رفتن منافع مردم شده است.

وی اضافه کرد: تعامل بیش از حد رئیس شورای شهر با شهردار تبریز در طول یکسال گذشته نتایج مثبتی نداشته است چرا که شهرداری بارها با مطرح کردن لوایح دو فوریتی شورا را به چالش کشیده است.

وی با انتقاد از عدم کارایی کمیسیون‌های شورا، اذعان کرد: در ۱۵ ماه گذشته به جز کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی بقیه‌ی کمیسیون‌ها نقش مهمی را ایفا نکرده‌اند و این را می‌توان از روند لوایح ارائه شده در صحن علنی شورا فهمید.

این عضو شورای شهر از عدم ارائه تحلیل بودجه سال ۹۳ شهرداری به شورای شهر اعلام نارضایتی کرد و گفت: آیا تاکنون از شهرداری خواسته‌ایم در خصوص میزان درآمدهایش به ما گزارشی ارائه دهد؟!

وی افزود: شورا باید در چارچوب قوانین حرکت کند و خدمت به مردم و حفظ منافع آنان را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/گ