به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب از کندی پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: تاکنون ۵۵ واحد تولیدی در سایت بهین یاب جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۹ واحد به بانک ها معرفی و تنها ۱۵ واحد موفق […]

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب از کندی پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: تاکنون ۵۵ واحد تولیدی در سایت بهین یاب جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۹ واحد به بانک ها معرفی و تنها ۱۵ واحد موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال شده اند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب به موفقیتهای ۶ ماهه اول امسال در بناب اشاره کرد و گفت: با حمایت های ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب ۹ واحد تولیدی تعطیل در بناب به چرخه فعالیت برگشتند.
فرج الهی به ظرفیت قالی بافی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال با امضای تفاهم نامه بین اتحادیه قالی بافان با صندوق کار آفرینی و امید بیش از ۵۳ میلیارد ریال تسهیلات برای ۴۰۳ کارگاه قالیبافی پرداخت و برای ۱۱۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.
وی از رفع مشکلات صادراتی کمرگ این شهرستان خبر داد و گفت: با استقرار نمایندگان استاندارد و جهاد کشاورزی کلیه اقدامات صادراتی از جمله کاپوتاژ و پلمپ راساً در این کمرگ انجام و نیازی به مراجعه صادر کنندگان به مرکز استان وجود ندارد.
فرماندار بناب میزان صادرات خشکبار شهرستان بناب در شش ماه اول امسال را ۱۷ هزار تن اعلام کرد و افزود: صادرات خشکبار از لحاظ وزنی ۶۲ درصد و از نظر ریالی ۵۱ درصد نسبت به مشابه سال قبل رشد داشته بطوریکه میانگین رشد صادرات استان یک درصد می باشد.
فرج الهی از شهردار بناب بخاطر کسب عنوان شهردار نمونه ترافیکی استان تقدیر کرد و گفت: اگر برنامه و نظم در شهر نباشد مدیریت ترافیک امکان پذیر نیست و باعث ایجاد مشکل برای شهروندان خواهد شد لذا باید مردم نیز به این برنامه ها احترام و در اجرای آنها مسئولین را یاری کنند.

وی افزود: یکطرفه کردن برخی خیابان های بناب به خاطر رفاه و آسایش مردم است، اگر ۱۰ نفر مخالف این طرح باشند، از طرفی شمار زیادی از شهروندان با خاطر برطرف شدن ترافیک سنگین از خیابان ها رضایت خود را کتبا و شفاها اعلام کرده اند.

فرماندار بناب در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت ثبت نام در سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: آمار ثبت نام شوندگان در این سرشماری تا یکهفته قبل از شهرستان بناب ۶/۶ درصد جمعیت بود که در رتبه ۲۳ استانی قرار گرفته بودیم، اما با همکاری مردم و مسئولان طی یکهفته گذشته ۵۷ هزار ۴۸۷ نفر از شهرستان بناب که ۴۳/۱۰ درصد جمعیت را شامل میشود از طریق اینترنتی در این سرشماری ثبت نام کرده اند.

وی در عین حال با بیان اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان بناب در سرشماری۹۵ در رتبه ۷ قرار گرفته است، افزود: ثبت نام حضوری از ۲۸ مهرماه آغاز شده و در عین حال تا پایان ۳۰ مهرماه مردم عزیز می توانند از طریق اینترنتی نیز اقدام کنند.
در این جلسه آقایان اسد زاده/یگانه/زاهدی فر/عفوی و زنوزی به ترتیب بعنوان روسای آموزش و پرورش/بنیاد مسکن انقلاب اسلامی/صنعت معدن و تجارت/امورمالیاتی و آزمایشگاه مکانیکی خاک معرفی شدند.

انتهای پیام/ش