به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب گفت: فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) یک مکتب سازنده و جاویدان است و موتور محرکه ای برای خروج جوامع از بحران هاست. وی با بیان اینکه پیروان تشیع از صبر، استقامت و […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب گفت: فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) یک مکتب سازنده و جاویدان است و موتور محرکه ای برای خروج جوامع از بحران هاست.
وی با بیان اینکه پیروان تشیع از صبر، استقامت و شجاعت امام حسین(ع) درس ایستادگی و مقاومت را آموختند؛ خاطرنشان کرد: یاران باوفای سیدالشهداء(ع) در سخت ترین شرایط پیش آمده کوتاه نیامدند و تا آخرین قطره خون ایستاده و از امام خود و ارزش های الهی دفاع کردند.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: امام حسین(ع) به تمام آزادگان جهان آموخت که می شود با یک قوای کم لشگرهای بزرگی را شکست داد و از گردونه تاریخ آن ها را حذف کرد.
وی اظهارکرد: سیدالشهداء(ع) با خلق حماسه عاشورا نشان دادند حتی در اوج غربت نیز می شود سرافرازانه ایستادگی کرد و عزتمند شد.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه دشمن ما را در تنگنا و تحریم قرار داده است؛ گفت: اگر از این تهدیدها و تحریم ها نهراسیم، مدتی طول نخواهد کشید که دشمنان شکست خواهند خورد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان هر زمان قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشتند، دست های غیبی تمام توطئه های آن ها را خنثی و نقش بر آب کرده است.
امام جمعه بناب با اشاره به اینکه غربی ها و آمریکا در تمامی اتفاقات و جریانات اخیر شکست خورده اند؛ گفت: غربی ها در آینده نیز شکست خواهند خورد و باید صبر پیشه کنیم.

انتهای پیام/ش